𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
Sóhajtva mentem a következő interjúmra, miután elköszöntem Livitől. Aggódom érte. Nem szeretném, ha valami komolyabb baja lenne ebből.
- Jól van? - kérdezte Michael. Ő is szívén viseli Livi sorsát, ahogy a csapatban sokan mások is, mert már oszlopos tagja lett és futó tűzkén terjedt a hír, hogy pozitív tesztje van.
- Állítása szerint nincs rosszabbul reggel óta.
- Miért reggel mi volt?
- Már szinte hajnalban fent volt, mert hányingere volt és fájt a feje. - válaszoltam.
- Még mindig nem értem, hogy te akkor, hogy nem vagy pozitív. - rázta meg a fejét.
- Hidd el én sem. De ezzel szíven ütöttél. Ennyire szabadulnál tőlem pár napra? - kérdeztem a szívemre téve a kezem.
- Mit meg nem adnék érte. És hol van még az Eifel Nagydíj vége. - sóhajtotta.
- Ennyire ne szeress. - nevettem, majd beléptem az interjús szobába, utolsó pilótaként érkezve. Hupsz?
Miután elfoglaltam a helyem Max mellett kezdetét vehették a kérdések.
- Daniel. Tegnap sokan láttak téged egy lánnyal kézen fogva sétálni a városban. Igaz, hogy ő a fotósod? Együtt vagytok? - kérdezte egy riporter.
- Elnézést lehet én vagyok hülye, de ez hogy kapcsolódik a pályához és a köridőkhöz? - kérdeztem vissza és lopva Michaelre pillantottam, aki a fejét lehajtva röhögött.
- A pályán nyújtott teljesítményéhez köze lehet.
- Miért ő vezetné az autót? - húztam fel a szemöldököm tettetett meglepettséggel, mire többen is felnevettek.
- Miért kerüli ennyire a kérdést? Netán igazuk van a fan oldalaknak és párkapcsolatban vannak?
- Miért nem érti meg, hogy ez nem mai interjú kérdéseinek megfelelő kérdés? Amúgy meg jól látták, mert a fotósommal voltam, akinek sorozat képeket kellet csinálni egy magazinhoz. - feleltem.
***
- Jókat válaszoltál neki Danno, csak a hangsúlyra is figyelj, mert kezdett egy kicsit lekezelő lenni a végére. - mondta Mich, miután elhagytuk a szobát.
- Rendesen felcseszett. Mi köze ehhez és miért nem érti meg, ha az ember nem akar erről beszélni? Néhány újságíró annyira nárcisztikus. - morogtam.
- Mindig lesznek ilyenek. - mondta a fejét csóválva.
- Mindegy, van még valami mára? - kérdeztem.
- Nincs, majd csak egy edzés lesz, de ennyi.
- Rendben. - bólintottam.
***
Már Németországban voltunk, amikor kavartam egy kis botrányt. Na jó nem kicsit, elég nagyot, de felidegesített a gyerek nagyon durván.
- Pár napig nem találkozunk és már verekszel? - kérdezte nevetve Liv kamerán keresztül. - Egy napja vagytok ott és minden honnan te folysz most. - ciccegte.
- Jól van na. - dünnyögtem.
- Amúgy meg erre tanítottalak? Ha verekedni akarsz kapd el sötét sikátorban, ahol senki nem látja. - ingatta meg a fejét mosolyogva.
- Legközelebb megfogadom ezt. - bólogattam a kezemre nézve, ami egy kicsit sebes lett.
- Miért? Lesz legközelebb?
ESTÁS LEYENDO
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanficFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...