𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦
18+
Nem hagysz ki semmit, ha túl lapozod- Élveztetem az estét. Köszönöm, hogy elvittél. - mondtam Danielnek, miközben a magassarkúmból léptem ki.
- Nem tesz semmit. Én is élveztem. - mosolygott rám.
- Akkor jó.
- Uhumm. - karolta át hátulról a derekam. A fejét a vállamba fúrta és apró puszikat nyomott a nyakamra. Kellemes illata körbe lengett és jól esett, amit csinált.
- Dan. - kuncogtam el magam, mert a lehelete csiklandozta a nyakam.
- Hmm? - suttogta a fülembe, majd ajkaival újra visszatért a nyakamhoz.
Egy halk sóhaj szaladt ki a számon, mikor a bőrömbe harapott és ujjai lecsúsztak a ruhám aljához, majd vissza. Éreztem, ahogy elmosolyodik, majd egy gyors mozdulattal maga felé fordított és ajkaival már a számat ostromolta. Ujjaimmal a hajába túrtam és a tincseket óvatosan meghúzva csaltam ki belőle egy morgást. A derekamról az egyik kezével a fenekembe markolt és ezzel elérte, hogy belenyögjek a csókunkba. A helyzetet kihasználva a nyelvét átcsúsztatta a számba. A hajából az ujjaim letévedtek az inge alá és a körmeimet végig húztam a jól ismert kockákon. Érintésem alatt minden izma megfeszült, ami megint csak mosolygásra késztetett. A zakóját lehúzva róla hagytam neki, hogy a falnak toljon, miközben újabb csókba hívott, miközben ujjaim vissza találtak a fürtjeibe. Ahogy a hátam a hideg falnak csapódott egy pillanatra elváltam tőle, de ez sem tartott sokáig, mert a hajában lévő kezeimmel visszahúztam magamhoz őt. Teste az enyémnek feszült és éreztem, hogy már csak ez kis csók csatánk beindította őt, ahogy még közelebb hozzám préselte magát.
- Azt hiszem ezt nem itt kéne folytassuk. - váltam el tőle pihegve. Az ajkaim bizseregtek és a testem folytatásért könyörgött.
- Egyet értek. - mondta rekedtes hangon és feketén csillogó szemekkel. A ruhámat feljebb tűrve kapott az ölébe. Kezével szorosan tartott, miközben a háló felé lépkedett velem. Pillanatokkal később az ágyra döntött le és újra a nyakamat vette célba. Kezével végig simított az oldalamtól kezdve a mellemig. Ezt a mozdulatot még kétszer megismételte, majd ujjai finoman rámarkoltak a mellemre. Egy újabb sóhajt elengedve karmoltam végig a lapockáit, amit még az inge fedett. Az intenzív érzés, amit Daniel érintése hagyott csak még jobban fokozta bennem a vágyat és többet akartam belőle.
- Szeretem, amikor így sóhajtozol. - motyogta a bőrömre.
A mellkasomat megemelve hagytam, hogy ujjaival kioldja a ruhámat, majd ülőhelyzetbe tornázva magunkat lehúzta rólam. A fejét ingatva pillantott végig rajta, majd az ajkaiba harapva döntött vissza a párnák közé. Szemi feketén csillogtak és látni lehetett, hogy ég benne vágy. Fürge mozdulatokkal gomboltam ki az ingét, ami végül a padlón kötött ki a ruhám mellett. Ujjaimmal végig szántottam a mellkasát, majd a hasát míg végül kezeim vissza nem találtak a kidolgozott hátára.
- Daniel! - sóhajtottam, mikor megéreztem, hogy a mellemet kezdi szívni. A csípőm akaratlanul is felemelkedett. Többet akartam belőle és ezt ő is tudta mégis szórakozott és húzta az időt. Kezemet a nadrágja szélére vezettem és miután az övét kicsatoltam lerugdosta magáról a farmert. Egyik kezével a fejem mellett támaszkodott, míg a másik kezét a hasamon vezette egyre lejjebb. A csípőmet újra megemeltem, jelezve neki, hogy még többet akarok.
- Nem vagy egy kicsit türelmetlen? - nevetett fel, majd szájával a másik mellemet kezdte kényeztetni.
A helyzetünkön fordítva ültem a csípőjére és vágytól elködösült tekintettel néztem az ausztrálra, akinek szintén ugyan így csillogott a szeme. A fejemet lehajtva hagytam apró puszikat Daniel állkapcsán, majd nyakán. Ujjai végig futottak a meztelen hátamon, majd végül a fenekemen állapodtak meg. A nyakán szívni kezdtem egy pontot és a csípőmmel akarva-akaratlanul is körözni kezdtem az ágyékán, mire felnyögött és kezeivel a fenekembe markolt.
- Livi. - morogta, mikor a nyakától elszakadtam és a nyálas puszikkal egyre lejjebb haladtam a mellkasán. Ujjaimat a már számár nagyon szűkös alsó nadrágja szélébe akasztottam és húztam le róla. Egy hirtelen mozdulattal fordított a helyzetünkön, így megint én voltam alatta.
- Ki is türelmetlen? - villantottam egy pajkos mosolyt, mire csak morgott valamit, majd miután ujjait a bugyim szélébe akasztotta lehúzta rólam. Kezeinket a fejünk felett kulcsolta össze, miközben belém hatolt. Tettére mind kettőnkből kiszakadt egy kéjes nyögés és a kezén szorítva élveztem a helyzetet. Ajkaival újabb csókba hívott.
- Istenem. - szaladt ki a számon egy újabb hangos és kéjes nyögés.
- Imádom ezt a hangot. - morogta Daniel. A lábaimat a dereka köré kulcsoltam és körmeimmel felsértettem a hátán a bőrt.
- Liv. - nyögött egy nagyot és ujjaival a csípőmbe mart. Ennek biztos, hogy nyoma marad holnapra. Körmeimmel újra a bőrébe vájtam és a szemeimet lehunyva haraptam az ajkaimba, hogy elfojtsak egy nyögést. - Ne fojtsd magadba Livi. Had halljam a nyögéseid és a sóhajaid. Tudni akarom, hogy élvezed. - morogta a nyakamba és újra szívni kezdte a mellkasom...
***
INNENTŐL SZABAD A TEREP!!!
Másnap reggel Daniel karjaiban ébredtem és arra, hogy a Nap betűz az ablakon. Óvatosan fordultam meg a fiú karjaiban, hogy ne ébresszem fel. Arca nyugodt volt és halkan szuszogott. Ajkai elnyíltak egymástól és a meleg levegő, amit kifújt a bőrömön landolt, ami miatt végig futott rajtam a libabőr. Óvatosan vezettem a kezemet az arcára és simítottam végig a borostás területen, majd ujjaimat végig húztam a szemöldökén.
- Mhmm. - motyogta, mire megemelkedett a pulzusom. - Jó reggelt. - nyitotta ki barna szemeit, amik élénken csillogtak.
- Jó reggelt. - suttogtam és mosolyogva fogadtam a puszit, amit a homlokomra adott.
- Jól vagy? - kérdezte egy kis aggódással a hangjában.
- Jobban nem is lehetnék. - túrtam göndör tincseibe, amik kezdtek megnőni.
- Akkor jó. - mondta ő is mosolyogva. - Régóta fent vagy?
- Nem. Nagyjából 2 perce, ha felkeltem. Nem akartalak téged is felkelteni.
- Csak nem tudtál ellen állni a szexiségemnek, igaz? - vigyorgott, mire megforgattam a szemem. Hölgyeim és uraim visszatért az egoista Daniel. Remélem nem hiányoltak, olyan nagyon.
- A midnek? Ne haragudj, de úgy látszik reggel még nagyon rossz a hallásom és úgy értettem, hogy azt mondod magadra, hogy szexi vagy. - kezdtem vele kötekedni.
- Szótagoljam?
- Nem, nem kell. - nevettem el magam.
- De valld be, hogy az vagyok. Ki ne imádná, hogy maga a nagy és szexi Daniel Ricciardo mellet ébredhet?
- Őszintén mindenki imádná, de a büszkeségem azt mondja, hogy szemüveg kell neked és, hogy valaki letörje a szarvaidat. - húztam még jobban az agyát.
- Na jó elmehetsz te a fenébe. - nevetett az ausztrál.
***
Vonatkoztassunk el ettől a résztől, mert van egy csodás hírem így szerda reggelre 😂😂
Készülőben van egy új Landos könyv és valószínűleg, ha befejeztem Danno és Liv történetét rakom, majd ki és igen 😁
VOUS LISEZ
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...