𝐶 ℎ 𝑎 𝑝 𝑡 𝑒 𝑟 ~ 9

2.8K 140 2
                                    

𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙  𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜

- Bevezethetnénk, hogy minden futás után főzöl valamit. Fullos lenne. - dőltem hátra, miközben a hasamra tettem a kezem.

- Majd, ha befagy a pokol Daniel. Előbb foglak ruházni, mint etetni. Csődbe mennék. - nevetett.

- Na, de most miért? - néztem rá nagy szemekkel.

- Mert rengeteget eszel. Az embernek nincs ennyi ideje és türelme főzni.

- Főleg, ha nem is szeret, mint például Livi esetében. - szúrta oda Jackson.

- Tényleg? - kérdeztem meglepve.

- Szerintem unalmas. Egyszer-kétszer főzök az még oké, de nem tud lekötni.

- Hát akkor így, hogy fogsz eltartani asszony? Éhen fogok halni! Mi lesz a gyerekekkel? Azokat is éhezteted majd? - hüledeztem.

- Honnan jöttél rá? - hajolt közelebb.

- Elég volt csak rád néznem. - kacsintottam, vigyorogva. Válaszként csak sípcsonton rúgott az asztal alatt. - Nesze, most még testi erőszakot is alkalmazol! Jackson segíts! Bántanak.

- Ha jól bánsz vele akkor ő is veled.

- De hát én jól bánok vele. - háborogtam.

- Tudjuk, de ő Via. Kiszámíthatatlan. Ő így fejezi ki, hogy szeret. Hogy piszkál és csipkelődik veled. Ez akkor lesz gond, ha egyszer komolyan gondolja.

- Szeretsz Livi? Ahweee. - vágtam idióta arcot. - Én is szeretlek téged. - legyintettem csajosan.

- Te ezt hol tanultad? - nevetett a bal oldalamon ülő fiú.

- Van egy lány testvérem.

- Így már mindjárt világos. - biccentett.

Ezután csendben pakoltunk össze, majd Livi neki állt mosogatni. Szorgalmasok vagyunk...

- Na mi van megöltétek egymást vagy miért nem rikácsoltok? - mosolygott hátra ránk a válla felett.

- Nem, csak elfoglaltuk magunkat.

- Daniel estében ez azt jelenti, hogy bámul ki a fejéből? - vonta fel kíváncsian a szemét.

- Pontosan, vagyis igazából nyitott szemmel alszok. - javítottam ki.

- Kellet korán kelni, mi? - fintorgott.

- Na, most csak azért érzem magam fáradtnak, mert kajáltam. Köztudott, hogyha tele a hasad akkor könnyebben elalszol. - vigyorogtam, mire csak megdobott egy törölgető ronggyal.

- Szép sütik vagytok, de akkor legalább hallgassunk már valami zenét. - mondta.

- A te zenéidet biztosan nem. Ahhoz nagyon reggel van. - mondta egyből Jackson.

- Nyilván gondoltam. - forgatta meg a szemeit. - Akkor mit akarsz hallgatni?

- Nem tudom, de azt tudom, hogy semmi komoly zenét mielőtt megint beszopatsz azzal.

- Ugyan már, az csak egyszer volt. - törölte meg a kezét.

- Mindegy, inkább foglalkoztasd őt. Én elmegyek edzeni. - legyintett.

- Mikor jössz?

- Szerintem, majd csak holnap. Este már itt lesz Rayle is és tudod, hogy nem igazán szívleljük egymást. - húzta el a száját.

- Akkor holnap. - ölelte őt meg.

- Várj, most írt az edzőm, hogy futam előtt még lehet egy buli, nem jössz velünk? - kérdeztem.

𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹Where stories live. Discover now