𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦
Az arcomon lefolyó könnyekkel néztem az előttem lévő emberekre. Itt volt Lando, George, Max, Alex és Lily, Carlos és Rayle kezében Jacksonnal és Gabbel.
- Boldog szülinapot sztárfotós. - jött ide Lee.
- Én nem tudom mit mondjak srácok. Nagyon szépen köszönöm. - töröltem le a könnyeim.
- Daniel és Jackson ötlete volt az egész, nekik köszönd. Mi csak az ingyen kaja miatt vagyunk. - mondta Lee.
- Ezt sejtettem. - nevetettem fel és magamhoz öleltem a lányt.
- Via boldog születésnapot! Sajnálom, hogy nem lehetünk ott. - hallottam meg Gabe hangját.
- Ugyan már! Legalább most tudunk beszélni. - mosolyogtam.
- Boldogat baby! Ha lesz eltávom megünnepeljük. - vigyorgott Jackson.
- Efelől semmi kétségem nem volt. - nevettem. Hihetetlenül boldognak éreztem magam.
***
- Szóval, ha jól értem. Ti ketten onnan ismeritek egymást, hogy ő megakart téged húzni egy buliban? - kérdezte Rayle, miközben tekintete köztem és Mich között cikázott.
- Lényegében. -bólintottam elhúzva a szám.
- Kellemesen hangzik. - vigyorodott el, majd szemei elkerekedtek. - Te jóban vagy Hamiltonnal és nem is szólsz róla? - kérdezte fennhangon.
- Oli és Lewis? - nevetett fel Mich. - Kérlek Olivia rendesen menekül Barcelona óta előle. Lewis meg próbálja rávenni őt egy randira. - lötyögtette meg a kezében levő italt.
- Ez komoly? - vihogott a barátnőm. Van már benne egy pár, - vagy tíznél több, - ital.
- Sziasztok. - hallottuk meg Lewis hangját, mire grimaszba torzult az arcom.
- Szia Lewis. - fordultam meg egy erőltetett mosollyal.
- Boldog születésnapot. - ölelt magához.
- Köszönöm szépen.
- Igazából lövésem sincs mi az, amit szeretsz, de remélem egy üveg Martinival nem nyúltam mellé. - adta oda.
- Telibe talált, az a kedvencem.
- Ennek örülök. - mosolygott.
- Hello, hello, üdv mindenkinek. - csapódott mellénk Daniel is.
- Szia. - nevettünk.
- Ráérsz valamikor a héten Olivia? Mondjuk csütörtök délelőtt? - kérdezte a brit.
- Ne haragudj Lewis, de Livivel addigra már van programunk. Randizni megyünk. - vigyorgott rám az ausztrál barátom, mire, majdnem bokán rúgtam.
- Sajnálom, de már elígérkeztem.
- Nem, semmi gond. Érezzétek jól magatokat. - mosolygott ránk, majd elment.
- Ouch, ez a lekoptatás nekem fájt. - kapott a szívéhez Rayle bolondozva.
- Mi van, ha igent akartam volna mondani? - néztem fel Danre.
- Semmi, mert tudom, hogy nem akartál. - nyomott egy puszit a homlokomra.
- Rajtatok igazodjon ki ember. - ingatta a fejét Mich. - Nekem ehhez még innom kell.
- 4 vodkát, tisztán. - szóltam a pultosnak.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...