𝐶 ℎ 𝑎 𝑝 𝑡 𝑒 𝑟 ~ 65

1.8K 122 21
                                    

𝑀𝑖𝑐ℎ𝑎𝑒𝑙 𝐼𝑡𝑎𝑙𝑖𝑎𝑛𝑜

- Mich. - hallottam meg Daniel hangját a folyosó végéről, mire oda kaptam a tekintetem, majd remegő lábakkal álltam fel.

- Mi a franc történt? Hol van most Liv? És Rayle? - kérdezte kétségbe esve.

- Dan nyugi, ülj le, oké?

- Nem nyugi Michael! Mi történt?

- Együtt mentünk neked és Raylenek karácsonyi ajándékot venni. Velem volt nem Raylevel, de nem akarta elmondani, mert lebuktunk volna. Jól volt. Az egyik pillanatban még nevetett a másikban meg már ájultan feküdt a karjaim közt. Lövésem sincs mi történhetett, de nem mondta, hogy rosszul lenne. Sőt nagyon is jól volt. - hadartam.

- Most hol van?

- Nem tudom. Bejöttünk, elvitték és azóta sincs semmi, de elvile... - mondtam, de nem tudtam befejezni, mert a mellettünk levő ajtó kicsapódott, ahova Olit vitték. Rengeteg ember özönlött ki egyszerre köztük Olival is, akit az ágyon toltak ki.

- Mi történik? Doktor úr, mi van  a barátnőmmel? - kérdezte Daniel, de választ nem kapott.

- Uram nem érünk rá. Kiküldök, majd valakit a műtőből, de ha most nem sietünk elveszíthetjük őt. - mondta az orvos ezzel a frászt hozva mind a kettőnkre.

- Mi? Micsoda? Milyen műtét? - kérdezte elhűlve Daniel és elsápulva figyelte a lift ajtót, ahogy becsukódik. Sokkoltan néztem magam elé és próbáltam feldolgozni a történteket.

- Semmi műtétet meg semmit mondtak nekem idáig.

- Hányingerem van. Asszem hányni fogok. - motyogta Daniel, majd sebes léptekkel a mosdó felé indult és én követtem őt.

- Hozok vizet. - motyogtam, majd elindultam egy automatát keresni.

- Nem veszíthetem el őt Mich. - mondta a hajába túrva, könnyes szemekkel.

- Nem fogod Danno. Bármi is legyen a baj Oli erős és biztos vagyok benne, hogy pár óra múlva már itt fogja szívni a véred.

- Nagyon remélem. - suttogta letörten.

***

Majdnem egy órával később fáradt tekintettel lépkedett felénk az orvos, aki Olival ment.

- Uraim. - lépett elénk. - Valamelyikük közvetlen hozzá tartozó? - kérdezte.

- A párja vagyok, ha ez számít. - mondta Daniel remegő hanggal.

- Dr. Stewart vagyok. - nyújtott kezet.

- Daniel Ricciardo. - fogadta el Dan.

- Michael Italiano. - fogadtam el én is a felém nyújtott kezet egy kicsit meglepve.

- Több 10 éve vagyok orvos, de ilyet, mint ma még sosem láttam. - vette le a maszkját.

- Mi történt? - kérdezte aggódva Daniel. Kezeit a rövid nadrágjába törölte és próbálta azt mutatni, hogy nyugodt, de mivel úgy ismerem, mint a tenyeremet már csak ránézésből rájöttem.

- Mielőtt felvittük volna a hölgyet egy előzetes ultrahang azt mutatta ki, hogy a placenta levált a méhről és hogy nem fogjuk tudni megmenteni, de mikor felnyitottunk semmi ilyesmiről szó sem volt, egyszerűen csak belső vérzése volt. Szóval igazából a kérdésem az lenne, hogy értre bármilyen sérülés őt a napokban? 

𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹Where stories live. Discover now