𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦
- Nincs mit. - mosolygott rám Daniel, majd kezét a hátamra vezette, ami miatt azon a területen minden izmom megfeszült, azonban pát pillanattal később már el is vette. - Bocsi. - sütötte le a szemeit.
- Mindegy. Táncoljunk inkább. Akkor nem lesz feltűnő, hogy ennyire tapizni akarsz. - mondtam.
A poharamat letettem a kis asztalra, ami mellettünk volt, majd megragadtam Daniel kezét és a terem közepe felé húztam őt.
- Amúgy tulajdonképp mi értelme van ennek az egésznek? - kérdeztem, miközben az egyik a kezem a vállára tettem és a másikkal az ő hatalmas kezét fogtam meg.
- Elviekben rengeteg sajtós lenne most itt, de a vírusra való tekintettel csökkentették a létszámot. Van egy bizonyos összeg, ami ezen az estén befolyik és egy silverstoni gyermekkórházat fog támogatni és volt egy olyan csodálatos ötletük, hogy akkor ezt összekötik a Forma 1-el. Elvileg valahol itt van még Max, Valtteri és Lance Stroll is, de még sehol nem láttam őket.
- Még így sem áll össze, de biztosan így van, ha te mondod. - nevettem fel és hozzá bújtam.
- Nem te mondtad nekem, hogy ilyeneket ne csináljak, mert sok itt az újságíró? - húzta végig a kezét a fedetlen hátamon.
- De én mondtam, de most táncolunk. Szóval bizonyos keretek között szabad.
- És mik tartoznak abba a bizonyos keretbe Miss. Hocky? - suttogta a fülembe.
- Sok minden. De itt a jobb kérdés, hogy mi nem tartozik bele. - szívtam be férfias illatát, ami bódító volt.
- Például?
- Semmi csók vagy puszi. Semmi taperolás.
- Szóval ezeket nem lehet? - hintett egy apró puszit a fülem mögé, miközben az egyik tenyerét végig simította a fenekemen, majd visszavezette a derekamra.
- Daniel! - néztem rá csúnyán.
- Igen? - vigyorgott rám.
- Fejezd be.
- Nem is csináltam semmit még. Pedig elhiheted van egy-két jó ötletem. De ahhoz legalább olyan szinten kéne kenned, mint amikor tegnap rád törtem. - emlékeztetett arra a kínos pillanatra, amikor egy szál csipke melltartóban törte rám az ajtót. - Bár, ha jól sejtem most nincs rajtad semmi olyasmi szexi csipke, szóval valamilyen elszomorít, de ugyan akkor is fel is pezsdít. - minden egyes kimondott szó után éreztem a fülemen a meleg leheletét, ami miatt kirázott a hideg és bennem is elindított ezzel valamit.
- Daniel fejezd be! Ne most legyél kanos. - suttogtam idegesen.
- Mit kapok cserébe, ha nem leszek az? - vigyorgott le rám.
- Megkíméllek egy pofontól. - húztam össze a szemem.
- Hű, te aztán tényleg nagyon kedves vagy ma. - nevetett fel az ausztrál.
- Köszönöm. - biccentettem.
- Csak, hogy tudd ezt még nem fejeztük be. - suttogta a fülembe, miközben ütemesen lépkedtünk a zenére.
- Azt csak hiszed Ricciardo.
- Nem hiszem, tudom. - kacsintott.
***
- Úristen lerohad a lábam. - nyögtem fel, amikor beszálltam Dan mellé az autóba.
- Na, de kérem! Hogy beszél? - nézett rám barna szemeivel Daniel.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...