𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
- Daniel jó téged újra látni. - fogott kezet velem Cyril, a csapat főnök.
- Téged is Cyril. Remélem sikerült kipihenned a múltév fáradalmait. - vigyorogtam.
- Ugyan már Daniel, téged egy élet alatt is kevés kipihenni. - paskolta meg a hátam.
- Felejthetetlen vagyok. - dobtam hátra a nem létező hajam.
- Na gyere király lány, Michael is itt van már. - indult el a garázs felé.
- Remélem nem hullott ki sok haja. - mondtam halkan.
- Még nem. - tette fel az ujját nevetve Cyril.
- Akkor, majd teszek róla. - legyintettem szórakozottan.
- Efelől kétségem sincs. - mondta, majd beléptünk a garázsba, ahol már rengetegen voltak.
Nevetve üdvözöltük egymást, miközben mindenki bele kezdett valamilyen sztoriba.
- Egy kis figyeltem kérnék srácok, mert még Estebánhoz is el kell menjek a szomszédos garázsba. Mint tudjátok idén felvettünk 4 új fotóst is. Kettő lesz itt és kettő a másik felénél. Daniel személyi fotózásait és verseny fotóit Olivia Hocky vállalta el egy kis győzködéssel, aki kifogta a dugót, de nemsokára itt lesz. A csapat fotósa és Olivia helyettese Christian Collins lesz. Ő már dolgozott Forma 1-es csapatnál szóval van gyakorlata. Ismerkedjetek vele és fogadjátok őket sok szeretettel. - fejezte be.
Kissé döbbenten hallgattam végig, mert nekem Olivia azt mondta Estebannál lesz, de vigyorogva fogtam fel, hogy velem fog dolgozni.
- Na mi van borz gyerek, örülsz az új fotósnak? - csapott hátba Michael.
- De még mennyire. Vele már találkoztam is. Jó fej. - mondtam.
- Szegény nem tudja, hogy a te fotósodként a vesztébe rohan. - nevetett fel, mire sértetten pillantottam rá.
- Ez nem igaz. Velem egy álom együtt dolgozni. - raktam karba a kezem.
- Hogyne, ha az embernek a 70 év alatti kopaszodás az álma biztosan. - nevetett.
- Miket beszélsz, hisz van még hajad. Bár szerintem idén a születésnapodra már vennem kell egy parókát. - tettem a kezem az államra.
- Jól van Danno hűtsd le magad. - nevetett, de hirtelen elhallgatott.
- Na mi az, rájöttél, hogy igazam van? - kérdeztem.
- Emlékszel a csajra, akiről tegnap meséltem?
- A múltheti bulis csajra?
- Igen.
- Hát rá, hogy a viharba ne emlékeznék. Ember legyen a talpán, aki elfelejti, hogy hogy lettél lekoptatva. - nevettem. - De miért amúgy? - kérdeztem kissé komolyabban.
- Mert ott jön. - mutatott a hátam mögé megfordultam.
- Nem mondod, hogy te megpróbáltad befűzni Oliviat. - tátottam el, majdnem a szám.
- Ő Olivia?
- Igen. - bólintottam, miközben a lányt néztem. Barna haja össze volt fogva. Fekete szoknya és egy csíkos póló volt rajta.
- Hát ez igencsak kínos találkozás lesz. - kezdtem el vigyorogni.
- Megtennéd, hogy most az egyszer nem leszel ilyen kárörvendő? - kérdezte felnyögve. Válaszként csak hevesen megráztam a fejem.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...