𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
- Egy kicsit hideg lesz a zselé. - figyelmeztette a doki Livet, aki csak biccentett. Fülig érő mosollyal fogtam meg a kezét, mire ő is mosolyogva pillantott fel rám. - Rendben, nézzék. - mutatott egy pontra a kijelzőn. - Látják ezt a kis foltot? - kérdezte.- Igen. - mondtuk szinkronban és éreztem, ahogy enyhe könnyfátyol lepi el a szemeimet.
- Minden rendben van vele. - mosolygott a nő. - Nagyjából most hat hetes. Hülyén hangzik, de akkora, mint egy Tic Tac cukorka. Az elhelyezkedése is jó és minden rendben van.
- De, hogy lehet semmi tünetem nem volt? Ez normális? - kérdezte egy kicsit aggódva.
- A szokott tünetek biztosan meg voltak csak nem biztos, hogy feltűnt. A menstruáció kimaradása, az étvágy megnövekedése vagy épp csökkenése egy-egy étellel szemben, fáradékonyság és esetleg többet járt pisilni, meg persze nem utolsó sorban a mellek is megduzzadnak, már a negyedik hétben. - sorolta a doki. - De ez nem zárja ki, hogy nem lesz a későbbiekben hányingere vagy ilyenek. Érti mikre gondolok, nem?
- De, persze értem. - bólogatott hevesen.
- Árulkodó jel lehet még az is, hogy az alhas már nőtt, de még csak alig észrevehetően.
- Őszintén, nem is figyelem erre, mert az elmúlt hetek nagyon zsúfoltak voltak és az csoda, hogy a fejünket nem hagytuk el. - mondta, mire muszáj volt elnevetnem magam, mert tényleg így volt.
- Értem. - nevetett halkan a nő. - A magzat hétről hétre nagyon sokat fejlődik. Most, a hatodik hétben már hallani lehet a szívverését is, szóval szeretnék hallani?
- Igen. - vágtam rá, mire csak elmosolyodott, majd valamit nyomogatni kezdett a gépen és utána meghallottuk a kis szívveréseket. Egy könnycsepp gördült le az arcomon és közben szorítottam egyet Liv kezét. Rá nézve láttam, hogy neki is könnyes volt a szeme és mosolygott.
- Kinyomtatom az képeket és írok fel vitaminokat. Van még kérdésük?
- Azt hiszem most nincs. - mondta Liv.
- Rendben, ezzel letörölheti a hasát. - adott neki egy zöld papír törlőt.
- Maga a terhesség 40 hetes. Próbálja kerülni a sok stresszel és izgalommal járó dolgokat. Alkoholt, drogokat ne fogyasszon és ne dohányozzon. Kávézni lehet, de én nem ajánlom. Helyette fogyaszthat sok zöld teát...
- Nem tudom mit mondjak. - néztem Livre egy hatalmas mosollyal és könnyes szemekkel, mikor vissza értünk a szobájába.
- Én sem. - rázta meg a fejét.
- Nagyon boldog vagyok. El sem hiszed mennyire. - nyomtam egy puszit a kezére.
- De eltudom hinni. - nevetett fel.
Sóhajtva fektettem a fejem a lábára és a bal karomat átdobtam azon, majd végül a hasán állapodott meg. Pici köröket írtam le rá, majd Livre néztem, aki könnyes szemekkel figyelt engem.
- Mi az?
- Semmi. - mosolygott rám a lehető legédesebben.
- Kérsz valamit? Enni, inni? - kérdeztem.
- Nem. Most nem.
- Biztos?
- Igen. - bólintott. - Csak fáradt vagyok, ennyi az egész.
- Akkor hagyjalak piheni? - tettem fel egy újabb kérdést.
- Ennyire le akarsz lépni?
- Szó sincs róla. - ráztam meg a fejem hevesen.
- Akkor gyere ide. - csúszott arrébb az ágyon és megütögette a maga mellett lévő helyet.
- Nem hiszem, hogy ez olyan jó ötlet. - húztam el a szám.
- Ahhjj Ricciardo. Csak fogd be és gyere ide. - nevetett, mire a cipőmet lerúgva magamról másztam fel mellé.
- Szeretlek. - mosolygott fel rám, mikor már mind a ketten elhelyezkedtünk. Kijelentésére a pulzusom az egekbe ugrott.
- Én is szeretlek Liv nagyon. És a kis törpét is. - mondtam mosolyogva, majd egy csókot nyomtam az ajkaira.
***
- Liv ne idegesíts kérlek. Konkrétan elmondta az orvos, nem is egyszer, hogy pihenj. Nem hiszem, hogy ez alatt azt értette, hogy pakolgass. - masszíroztam az orrnyergem, mikor a többszöri kérésem ellenére sem tudott leülni és nyugton maradni.
- De soha nem leszünk kész, ha most nem fejezem be. - pillantott hátra rám, majd pipiskedve egy újabb könyvet tett a polcra.
- Akkor legalább azt mond, hogy mit segítsek. - sóhajtottam.
- Nem tudsz. - mosolygott rám.
- Komolyan nem hiszlek el! - nevettem el magam.
- Ezt már sokszor mondtad. - nyúlt egy másik könyvért, de gyorsabb voltam és elvettem előle. Válaszként csak csúnyán nézett rám, majd megpróbálta elvenni, de a hátam mögé tettem.
- Daniel, ne legyél gyerekes. - mondta összeszűkített szemekkel.
- Nem vagyok az. Pihenned kell Liv. Mond, hogy mit hova tegyek és megcsinálom, de csak egy, egy kicsit pihenj, oké? - kértem tőle.
- Most nagyon nem szívlellek. - morogta.
- Éreztem, hogy ezt fogod mondani. - vigyorodtam el diadalittasan.
- Idióta Borz. - motyogta, de nem elég halkan, így meghallottam.
- Árad belőled a jó indulta ma drágám.
- Kuss és inkább pakolj, ha már ennyire akartál. - forgatta meg a szemét, miközben leült a kanapéra.
- Hihetetlen. - csóváltam a fejem és a másik könyv mellé raktam a másikat.
- Amúgy, gondolkoztam és szerintem, ha te is benne vagy akkor karácsonykor elmondhatnánk a többieknek is, mármint a családjainknak, hogy kevesebb, mint 9 hónap múlva már nem csak ketten leszünk. - mondta, mire egy nagy mosoly kúszott az ajkaimra, miközben sorra pakolgattam a könyveket, amikről fogalmam sincs miről szólnak. Nem mintha amúgy annyit olvasnék, de igen.
- Nem lesz unalmas karácsonyunk akkor. - mondtam, mire csak elnevette magát.
- Mire számítottál? Nem tudom neked feltűnt-e, de nagyon, nagyon ritkán van olyan, hogy valami unalmas dolog történik velünk. - jegyezte meg cinikusan.
- Ebben teljesen egyet értek. - bólogattam. - Kíváncsi leszek mit fognak reagálni.
- Videóra kell venni, mindenképp. - vágta rá, ezzel újra megnevettetve engem.
- Azért egy kicsit parázok. - mondtam, amikor már az utolsó könyvet is a helyére tettem.
- Én is, de tudjuk kikről van szó, szóval igazából nincs miért aggódnunk.
- Igazad van.
- Viszont Jaccel szeretnék még előtte beszélni erről. - mondta, mire csak értetlenkedve pillantottam rá...
***
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...