𝐶 ℎ 𝑎 𝑝 𝑡 𝑒 𝑟 ~ 61

2K 115 15
                                    

𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜

- Mich tudsz egy kicsit segíteni? - csíptem az éppen garázsba lépő férfit.

- Mit csináltál Borzi? - ráncolta a homlokát.

- Semmit, de valamit szeretnék, amihez szükségem van a segítségedre.

- Féljek?

- Nem. - csóváltam meg a fejem nevetve.  - Tudsz itt valami olyan éttermet nem túl csicsás vagy ilyenek? Szeretném Livet elvinni valahova, mert ha jól tudom ma délután meg este nincs tervezett program.

- Egyelek meg, de édes vagy. - vigyorgott rám. - Amúgy de tudok egy helyet. Nincs messze a szállodától és nagyon jó  a kaja. Majd elküldöm a címet.

- Köszi.

- És van valami különösebb oka is, hogy el akarod vinni vacsorázni?

- Nem. Nem vihetem csak így el vacsorázni a barátnőmet? - kérdeztem szórakozottan.

- De csak általában, amit csinálsz annak 90%-ban van valami oka vagy háttere. - magyarázta.

- Ennek most nincs, csak jól akarom magam vele érezni. - mosolyogtam.

- Jó így látni. Mármint sokkal boldogabb és kiegyensúlyozottabb vagy mióta Olival vagy. Jobban koncentrálsz és sokkal összeszedettebb vagy. Örülök, hogy ilyen jó hatással van rád.

- Én is örülök, hogy velem van. Tudom, hogy ez a 2, lassan 3 hónap, amióta együtt vagyunk nem sok, de lassan már nem tudom nélküle elképzelni az életem. Nagy szavak, de tényleg így érzem. - sóhajtottam.

- Tegyük hozzá, hogy 9 hónapja ismered, azért az sem kevés idő és már akkor jóban voltatok szóval nem csodálom, hogy így össze vagytok nőve. - csapott hátba vigyorogva. - Tényleg örülök, hogy találták valakit.

- Kösz Mich.

- Na gyere. Tudjuk le az edzést és utána hívd el a szív szerelmed a randira.

- Te nem akarsz megállapodni?

- Szerinted van olyan, aki elviselne hosszútávon? - nevetett fel.

- Lenne rá tippem, hogy ki viselne el, de nem akarok meghalni az edzésen szóval maximum, majd utána elmondom. - vigyorogtam.

- Játszol a szerencséddel Borzi, játszol. - csóválta meg a fejét.

***

- Livi. - léptem be az irodájába, miután végeztünk Michel az edzéssel és lezuhanyoztam.

- Hmm? - nyammogta, miközben a laptopját nyomkodta.

- Szeretném, ha az este eljönnél velem valahova. - vettem le a maszkomat, miközben mögé lépkedtem.

- Hova? - nézett fel rám kíváncsian csillogó zöld szemeivel.

- Randizni. - kezdtem a haját az ujjaim köré csavargatni.

- Menjünk. - húzódott mosolyra az ajka.

- Király. - vigyorogtam, majd lejjebb hajolva átkaroltam a vállát és egy puszit nyomtam a hajába.

- Mennyire kell kiöltözni?

𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹Where stories live. Discover now