𝐶 ℎ 𝑎 𝑝 𝑡 𝑒 𝑟 ~38

2.4K 135 136
                                    

𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜

A rajthoz beállva próbáltam kiüríteni a fejem és csak a lámpákra koncentrálni. A hatodik helyet szereztem meg az időmérőn szóval remélem ennél csak jobb helyen végzek majd. Szerencsére sikerült jól elkapnom a rajtot, ezért egy helyezést máris tudtam javítani.

- A két Mercedes rendesen harcol elöl az első helyért. Figyelj, mert ha ütköznek ne vigyenek téged is. - szólalt meg Cyril.

- Rendben. válaszoltam.

Pár körön át még az ötödik helyen autóztam, majd azt hiszem a kilencedik körben sikerültem megelőznöm Leclecret, ezért már a negyedik helyen hasítottam. Adrenalintól túlfutva többet akartam. Ma fel akarok állni a dobogóra.

***

- Ez egy pódium srácok? Ez egy kibaszott pódium? - kérdeztem rádión keresztül, miután célba értem.

- Ez egy kibaszott pódium. Igen. Szép munka. - nevetett Mich.

- Köszönjük Daniel. Szép munka, köszönjük. - hallottam Cyril hangját.

- Ahh olyan jó érzés. - vigyorogtam.

Az autóból kiszállva hihetetlen nagy örömmel pacsiztam le a többiekkel. Rengeteget jelentett ez a harmadik hely mind a csapatnak és mind nekem.

- Úristen srácok nem tudom mit mondjak. Én nagyon szépen köszönöm.

- Nélküled nem sikerült volna Daniel. Megérdemled ezt a győzelmet.

***

A kötelező körök után fáradtan, de annál boldogabban sétáltam a pihenőm felé Michel.

- Micsoda egy nap, igaz? - karolt át  nevetve.

- Az biztos. Fantasztikus volt. - bólogattam.

- És tudod mi a jó? Hogy még nincs vége. - mondta sejtelmesen.

- Mi? Miért?

- Csak nézz körbe. - mondta, mire tettem, amit kért, de semmi különöset nem láttam.

- Ne már Mich nem látok semmit. Vagyis, de de na. - nyögtem fel.

- Nyisd már ki a szemed. - nevetett,mire szem forgatva újra körbe néztem a garázsban és egy ismerős alakot véltem felfedezni. Egy nagyon ismerős alakot.

- Fogd. - nyomtam Mich kezébe a trófeám és a cuccaim. Sietős léptekkel haladtam felé, mire ő is elkezdett felém lépkedni mosolyogva, majd mikor elértem hozzá nevetve öleltem magamhoz és pörgettem meg a levegőben.

- Szia. - nevetett, amikor letettem.

- Nem hiszem el, hogy itt vagy. - vigyorogtam.

- Pedig most nem kéne haluznod. Itt vagyok. - tette a kezét az arcomra.

- Tegnap azt mondtad még, hogy nincs negatív teszted. - próbáltam összetenni a dolgokat.

- Péntek óta szabad vagyok csak meg akartalak lepni. - mosolygott.

- Az sikerült. - nevettem fel, majd lehúzva a maszkom egy csókot nyomtam a homlokára.

- Gratulálok a harmadik helyhez. Nagyon ügyes vagy. - mondta.

- Jól van elég lesz gyerekek. Így is címlap sztori lesztek ilyen köszöntés után. - lépett mellénk Mich.

- Szia. - ölelték át egymást fél kézzel.

𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹Where stories live. Discover now