𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
- Ügyes leszel. - mosolygott rám Liv a pihenőmben lévő kanapéról.
- Remélem. Furcsa megérzésem van ezzel a versennyel kapcsolatban. - pakoltam le a cuccaim.
- De ugye semmi rossz? - ült fel aggódva és a melegítő párnát, ami eddig a hasán volt azt maga mellé tette.
- Nem, semmi rossz. - ingattam meg a fejem, majd átvettem az alá öltözetem.
- Akkor pódiumos megérzés? - kérdezte vidámabban, ami miatt nekem is egy nagyobb mosoly terült szét az arcomon.
- Örülnék neki, az fix. - nevettem fel, majd felé fordultam kissé már komolyabban. - Szeretnék valamit kérdezni mielőtt kimegyünk. - kezdtem idegesen tördelni az ujjaim. Ha ezt Michael látná már hallott ember lennék.
- Igen? - nézett rám nagy szemekkel.
- Én nagyon sokat gondolkoztam ezen és szerintem jó ötlet lenne és nekem nagyon sokat jelentene, de persze, ha te nem akarod akkor nem kötelező. - hadartam. - Jó, oké egy kicsit félek megkérdezni. - nevettem fel idegesen, majd a hajamba túrtam, majd egy nagy levegő után szólásra nyitottam a számat. - Hozzám költöznél? - kérdeztem meg végül zakatoló szívvel. - De mondom nem kötelező meg, ha nem szeretnél megértem csak szinte tényleg mindig egy helyen vagyunk és akkor miért is ne, de nem erőltetem meg megértem, ha még várni akarsz ezzel. - hadonásztam a kezeimmel össze-vissza.
Liv arcán egy nagy mosoly jelent meg, majd elém lépkedve a derekam köré font a karjait, ezzel elérve, hogy egy kicsit lenyugodjak.
- Nagyon szívesen hozzád költöznék. - felelte végül, mire egy nagy adag levegőt kifújva vigyorodtam el.
- Akkor, ez a hétvége után akár el is kezdhetünk összepakolni, hisz lesz egy szabad hetünk. Visszük Momot is és jó lesz. - kezdtem tervezgetni.
- Ácsi, ácsi, ácsi. Ugye tudod, hogy Momo nem jön még velünk? - kérdezte, mielőtt jobban bele élhettem volna magam.
- Mi, miért? - kérdeztem döbbenten.
- Mert csak egy hétre nincs értelme elhoznunk. Majd, ha vége a szezonnak beköltözhet ő is. - mondta.
- Lesz egy cicám. Úristen, de el lesz kényeztetve. - kezdtem még jobban vigyorogni, mire elnevette magát.
- Amúgy, ha ennyire oda vagy értük láttad már Alex cicáit? - kérdezte, mire hevesen bólogatni kezdtem.
- Neki is Momonak hívják egy az egyik cicáját, de nagyon szépek. Bár nekem a fehér a kedvencem. De elvileg a kék szemű cicák vakok, de akkor is. Nagyon aranyos. - mondtam elgondolkozva.
- Lecseréled az én Momom? - kérdezte tettettet sértettséggel.
- Neeem, soha. A te Momod soha nem cserélném le. - ráztam meg a fejem nevetve.
- Helyes. - bólogatott kuncogva, majd egy puszit adott a számra.
- Mennem kell, mert már vár Michael. - sóhajtottam.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...