𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦
- Via, kész vagy? Indulnunk kéne. Rickson le fogja harapni a fejünket, ha késünk. - jött be a szobámba Jackson.
- Mindjárt mehetünk Jacks, de ha még egyszer bejössz a szobámba úgy, hogy nem kopogsz és én egy szál melltartóban és farmerben állok itt akkor megcsaplak! - morogtam, miközben magamra kaptam egy fekete pólót.
- Színes egyéniség vagy. - bólogatott.
- Fogd már be és induljunk. - forgattam meg a szemem somolyogva.
- Kérésed számomra parancs. - indult kifelé.
- Amúgy Rickson kérdezte merre jársz, mert nem lógtál ott bent. - mondta már a kocsiban ülve.
- És mit mondtál? - kérdeztem kíváncsian.
- Beszippantott a Forma 1. Esküszöm örült, hogy van más állásod.
- Ja, megszabadul tőlem egy kis időre. - nevettem fel.
- Nem, mondom téged bír valami csoda folytán. Rickson csak nagyon kevés emberrel jön ki jól, de te kivételes vagy na meg persze én és Gabe is. - vigyorgott.
- Nyilván.
- Kicsit lelkesebben. - nézett rám.
- Jackson az utat nézd már! Még élni akarok. - dörrentem rá.
- Nyugi már Via. Bekötött szemmel is simán odatalálok már. - legyintett.
- Köszönöm, de nem élnék vele.
- Kár, pedig milyen izgalmas lett volna már. - biggyesztette le a száját.
- Más biztos szívesen él ezzel a lehetőséggel.
- Lehet. - kanyarodott be a parkolóba.
- Mit rikácsoltál? Tök hamar itt vagyunk, mint amúgy mindig. - kérdeztem tőle, miközben kiszálltam az autóból.
- Jól van na. Nem neked kellett volna megszenvedni a következményekkel dünnyögte.
- Hocky, Thompson! Már itt is vannak maguk? - kiáltott nekünk Rickson ezredes.
- Igen, uram. - tisztelgett neki Jackson.
- Rendben. Várja magát a vonalon az Alfa osztag parancsnoka és Wilson. - mondta.
- Értettem uram.
- Hocky maga jöjjön velem. Hallom munkahelyet váltott. Hogy érzi ott magát?
- Jól uram. Egyik nap sem unalmas, ha dolgoznom kell.
- Jó hallani. És melyik csapatnál van?
- A Renaultnál, de ott is Daniel Ricciardo fotósa vagyok.
- Ő az az ausztrál borz, nem?
- De uram. - bólogattam nevetve.
- Hívja ide. Meg akarom ismerni. - mondta, mire csak kikerekedtek a szemeim.
- Tessék? Elnézést, de szerintem valamit félre hallottam uram.
- Jól hallott mindent. Hívja ide vagy ha szeretné behozhatja az egyik unatkozó egységünk is. - villantotta rám jég kék szemeit.
- Értettem. - bólintottam, majd előhalásztam a telefonom.
- " Szia Livi. Hogy vagy? "
- Szia Dan. Szeretnélek meg kérni valamire, ha lehet.
VOUS LISEZ
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...