𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦
A kis irodámban ülve próbáltam a ma készített képekre koncentrálni, de nem ment. Minden pillanatban Jackson és Gabe körül forogtak a gondolataim. Ideges a hajamba túrtam, majd csak néztem a képeket Danielről. Mindegyikre várt még egy kis szerkesztés vagy finomítás, de nem tudtam rá venni magam.
- Hoztam ebédet. - nyitott be Daniel két zacskóval a kezében.
- Nem kellett volna.
- De kellett, mert te biztos, hogy nem mentél volna el enni. - nézett rám jelentőségteljesen. A válaszom erre csak egy szemforgatás volt.
- Na gyerünk lelkesedj. Hoztam neked hamburgert meg sült krumplit.
- Köszönöm. - mondtam sóhajtva, majd elfogadtam a felém nyújtott ételt.
- Jobban vagy valamivel? - érdeklődött. Mivel magam sem tudtam a választ, ezért nem feleltem.
- Még nem beszéltem egyikükkel sem ma.
- Próbáltad már őket hívni.
- Nem. - ráztam meg a fejem. - Írtam Gabenek, de még nem válaszolt. - mondtam.
- Jacksonnak írtál?
- Nem.
- Akkor? Írj neki, lehet ő elérhető és fog is válaszolni. - mondta. Jól esett, hogy ennyire segíteni próbál.
- Oké. - sóhajtottam, majd megtöröltem a kezem egy szalvétába és előhalásztam a telefonom. - Ne hívjam inkább fel? - kérdeztem.
- De megpróbálhatod. - bólogatott az ausztrál.
- Kicsöng. - motyogtam.
- " Hallo? " - hallottam meg Jackson hangját, mire hatalmas mosoly szökött az arcomra, miközben bekönnyesedett a szemem.
- Szia Jacks. - suttogtam.
- " Via baby. De rég hallottam a hangod. " - nevetett fel.
- Mondod ezt te?! Hogy vagy? - kérdeztem.
- " Kutya bajom. Kaptam egy golyót, de semmi bajom. Nem is fáj semmim. Mindenki túl aggódja. "
- Jackson ez nem vicces. Természetes, hogy aggódunk érted. - pirítottam a fiúra.
- " Rickson ezredes is ezt mondta. Rendesen megijedt. "
- Akkor meg végképp nem vicces. - morogtam.
- " Ne morogj már. Te hogy vagy? Inkább mesélj valamit. "
- Nincs semmi. Jól vagy Jacks. - forgattam meg a szemem azon, hogy terelni próbálja a témát.
- NE HIGGY NEKI! - kiabálta Daniel, mire elég csúnyán néztem rá.
- " Itt van Daniel is. Had beszéljek vele is. Hangosítsd ki! "
- Mi ez óvoda, hogy így üvöltesz? - kérdeztem az ausztrától mellékesen.
- Nem, csak úgy látszik nálad a jól vagyok teljesen más fogalmat ölel körbe, mint nálam. - mondta.
- " Miért? " - kérdezte Jackson.
- Kettőt tippelhetsz. - vágta rá Dan, mielőtt még megszólalhattam volna.
- Ti szövetkeztek ellenem?!
- Nem. - rázta meg a fejét nevetve a pilóta.
- " Na srácok mi folyik ott? "
STAI LEGGENDO
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...