𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
- Olivia, nagyon szépen kérlek, hogy segíts, mert hatalmas bajban vagyok. - rontottam be a lányhoz.
- DANIEL! - kiáltotta, miközben kezét a mellkasa elé kapta. Egy fekete csipke melltartó takarta csupán csak őt és egy fekete farmer. Tekintetem akaratlanul is a dekoltázsát figyelte. Nagyot nyelve néztem vissza a lány zöld szemeibe. - Kimennél? - kérdezte idegesen.
- Nem. - ráztam meg a fejem, majd elszánt léptekkel pillanatok alatt előtte álltam. A kis haverom a gatyámban kezdett életre kelni, ami miatt csak még nagyobb önuralomra volt szükségem. Kezemet az arcára vezettem, miközben a szemeire koncentráltam.
- Daniel. - ejtette ki újra a nevem.
- Kibaszott szexi ez a csipke rajtad Livi. - suttogtam a fülébe, mire elakadt a lélegzete.
- Kérlek. - suttogta, de nem foglalkoztam vele. Egy lágy csókot nyomtam a füle mögé. A kezem lecsúszott az arcáról és a derekánál fogva közelebb húztam őt. Ajkaimmal most a nyakára nyomtam egy újabb csókot. Az ő kezei a mellkasomon voltak, miközben lélegzet vételei szaporábbak lettek. A következő csókot az állkapcsára nyomtam, majd a szája mellé.
- Mire kérsz? - csókoltam bele újra a nyakába, miközben az egyik kezem a kiengedett hajába vezettem.
- Én... - kezdte, de nem tudta folytatni.
- Igen? Te? - vigyorogtam, miközben a szemeibe néztem.
- Ezt nem szabad. - motyogta.
- Már miért ne lenne szabad? Benne van a játékban is. - mosolyogtam rá pajkosan.
- Mert mind a kettőnknek dolga van és elfogunk késni.
- Egye fene. - dünnyögtem, miközben az állkapcsára nyomtam egy újabb puszit, mire ő halkan felsóhajtott. Felbátorodva folytattam a tettem, majd miután az ajkaira is egy csókot nyomtam kinyitottam a szemem. Livi szemei sötétebben csillogtak. Fogadni merek, hogy már az én tekintetem sem volt teljesen tiszta. Tekintem levándorolt az ajkaira, majd másodpercekkel később össze is illesztettem őket a sajátommal. Ha lehet még közelebb húztam őt magamhoz, miközben ő a kis kezeivel a hajamba túrt, majd meg is húzta az, ezzel kiváltva belőlem egy morgást. Az egyik kezem végig simított a gerincén, mire libabőrös lett. Az ujjaimat végig simítva a fekete csipkén vezettem le a kezem a hasára.
- Ezt tényleg nem csinálhatjuk. - váltam el tőle lihegve, vágytól felfűtve.
- Felveszek valamit. - suttogta, majd el lépett tőlem. Hatalmasat nyelve néztem végig a nekem háttal álló lányon, majd az ablak felé fordultam, hogy megpróbáljam kiverni a fejemből a mocskos gondolataim, amik a lányhoz fűztek.
- Mit szerettél volna eleve? - kérdezte, mire felé fordultam.
- Ez nem az én pulóverem? - kérdeztem összehúzva a szemöldököm.
- Ha már én mosom, akkor ne csodálkozz, ha kölcsön veszem. - vágta rá, mire elnevettem magam. Amúgy nagyon jól nézett ki benne.
- De azt meghálálom azzal, hogy nem keltelek fel minden reggel 6-kor, ha Michellel edzeni megyünk. - vigyorogtam.
- Az a szerencséd Ricciardo. - nézett rám csúnyán. - De mond már mit szerettél volna, mert nem érünk rá egész nap.
- Ja igen. Michael lebetegedett és holnap lesz egy sajtós cucc, ahova el kell menjek, de nem szeretné, hogy egyedül menjek, ezért eljönnél velem? - hadartam.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...