𝐶 ℎ 𝑎 𝑝 𝑡 𝑒 𝑟 ~ 27

2.6K 135 19
                                    

𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦

A rossz előérzetem hetekkel később sem tűnt el. Daniel szerint lassan paranoiás leszek ettől.

- Ha lesz valami baj én komolyan mondom kitekerem a nyakad Ricciardo. - morogtam, miközben becsekkoltunk a Monzai Nagydíjra.

- De nem lesz semmi azon kívül, hogy nem hoztam el a kártyám. - szólalt meg mögülem, mire hihetetlenkedve néztem vissza fel rá.

- Ugye most csak szívatsz? Mielőtt elindultunk 600-szor megkérdeztem meg van-e az a nyamvadt kártyád! Spaba majdnem a pályán hagytad és direkt többször is megkérdeztem Ricciardo!

- Jól van na! Nem kell leharapni a fejem. - dünnyögte vissza. - Ugye beenged? Még élni akarok és ha nem enged be ő is és a csapat főnököm is biztosan megy nyuvaszt. - nézett könyörgően a biztonsági őrre.

- Én itt sem voltam, amikor ez az eset történt. Nem hallottam és nem láttam semmit. - fordított hátat, mire a pilóta átugrotta a fém rudat és már mellettem is állt.

- Látod, nincs semmi baj. - karolt át.

- A maszkon keresztül fogom letörölni azt a vigyort a képedről. - morogtam.

- Nagyon feszült vagy ma, nem gondolod, hogy ezt levezethetnénk?

- Daniel, nem! Akadj le, mert meg foglak ütni, ami miatt elveszítem a munkám és még rendőrségi ügy is lesz belőle. - löktem le magamról az ausztrál kezét.

- Na, de most miért Drágám?

- Mert úgy felképellek Drágám, hogy eltörik az állkapcsod vagy az orrod.

- Mi bajod a csinos kis pofikámmal? Értem én, hogy az orrom nem egy főnyeremény, de akkor is. Többször is voltam már model. Mi bajod velem?

- Tudod mit? Semmi. Semmi, mert túl nehéz elmagyaráznom neked és félek nem fognád fel. - legyintettem.

- Michael, fordítsd le mi baja velem. - kiáltotta az edzőjének, aki a fejét fogva nézett ránk.

- Mi bajotok van már megint egymással? - sóhajtotta, miközben levette a fejéről a fülest.

- Ez a majom, a hotelben hagyta a kártyáját és állandóan bosszant! - morogtam.

- Ez nem is igaz. És nem vagyok majom!

- Nem-e? Nálad nagyobb majom nincs. Komolyan károsítod az agyam egész nap. Ezért járulékot kéne kapjak!

- Hogyne, de azt se hagyd ki a sztoriból, hogy te a lelki világomat károsítod a beszólásaiddal!

- Csak a Földön tartalak a nagy egóddal együtt majom.

- Nem vagyok majom. - lépett felém két lépést.

- Már mondtam, hogy az vagy.

- Nem. Vagyok. Majom. - szótagolta el, miközben kezeit megtámasztotta a két oldalamon.

- Pattognak köztetek rendesen a szikrák. Srácok inkább menjetek szobára, de itt rengetegen vannak, rengeteg fotóssal és ég félre érthető pozícióban ölitek meg egymást a szemeitekkel. - mondta Mich.

𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹Where stories live. Discover now