𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦
- Mit dolgoztál ez előtt? - kérdezte Michael, miután leültünk egy asztalhoz az ebédeinkkel.
- Egy Ausztrál cégnek voltam a fotósa. Különböző rendezvényekre, esküvőkre, összejövetelekre meg ilyen helyekre mentem. - válaszoltam.
- Akkor te is Ausztráliában élsz?
- Igen. A legjobb barátnőmmel van egy közös panelunk. - bólogattam.
- Perthben? - kérdezte Daniel, mire csak bólintottam. - Háhh, én nyertem. - nyújtotta ki a kezét Michael fejé, aki sóhajtva adott a fiúnak 10 dollárt.
- Ti erre fogadtatok? - kérdeztem teljesen meglepve.
- Mi mindenre fogadunk. - bólogattak egyszerre.
- Ez elég gyerekes. - nyögtem ki.
- Annyira nem. Michael fele fizetése mindig nálam köt ki a hónap végére. - vigyorgott Daniel.
- Ne túlozz már barom. Eddig a legnagyobb összeg, amit összeszámoltunk 226 dollár volt és annál jóval többet keresek.
- Mindegy, hidd csak ezt. - legyintett az ausztrál.
- Miért jelentkeztél ide fotósnak, ha volt egy teljesen biztos állásod? - nézett rám kérdőn barna szemeivel Michael.
- Mert világot látok és ismerkedhetek, plusz közben azt csinálom, amit szeretek. - mondtam gyorsan, mert láttam, hogy Daniel is szóra nyitja a száját. Még csak az kéne, hogy megtudják más nevezett helyettem.
- Ez jó meglátás. - bólintott, miközben Daniel kérdőn nézett felém. - A másik életbevágóan fontos kérdésem. Használsz valamilyen becenevet?
- Jesszusom ez olyan volt, mintha azt kérdeznéd tőle használ-e valamilyen drogot. - nevetett a pilóta. mire nekem is mosoly szökött az arcomra.
- Igen. A barátaim legtöbbször Vianak szólítanak, de a Liat és az Olit is szeretem. - válaszoltam a kérdésre.
- Akkor használhatjuk bármelyiket?
- Nyugodtan.
- Szuper.
- Nektek an valamilyen becenevetek? - kérdeztem vissza,
- Nekem max Mich, a többit nem szeretem. - mondta, mire csak bólintottam.
- Soroljam? - vigyorgott Daniel. - Dan, Danny, Danno, Dee, Danilo, Ricci, Méhészborzi, Borz gyerek, Bárányka és asszem ennyi.
- Jézusom. És az összeset használod? - kérdeztem elképedve.
- Nem, de ezek közül bármelyik megfelel nekem. - rántott vállat.
- Nekem a Joseph a kedvencem. - szólalt meg halkan Mich, mire értetlenül pillantottam rá.
- Egy szót se többet. - rivallt az edzőjére, majd rám nézett. - Nem hallottál semmit.
- Pedig szerintem tisztán hallotta a második neved Joseph. - vigyorgott Michael, miközben kihangsúlyozta a "Josephet".
- Ne már haver. Tudod, hogy nem szeretem azt a nevet. - nyöszörögte.
- Én sem szeretek sok mindent Borz gyerek, de ilyen az élet. - tárta szét a karját.
- Ti egész évben ilyenek vagytok? - kérdeztem.
- Dehogyis. Ez még csak a bemelegítés. Általában sokkal rosszabbak vagyunk. - mondta lazán Daniel.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...