𝐶 ℎ 𝑎 𝑝 𝑡 𝑒 𝑟 ~ 13

2.7K 149 10
                                    

𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜

Ideges voltam az este miatt. Ma van Livi szülinapja estére egy kis meglepetés bulit terveztünk neki. Michael mindenben segített szerencsére. Mivel ma kedd van, ezért sok szabad időnk nincs, de megpróbálunk mindent megcsinálni.

- Jó reggelt! - öleltem magamhoz a lányt.

- Jobbat. - dünnyögte.

- Na mi a baj? - indult el vele a lift felé, miközben az egyik kezemmel a vállát karoltam át és a másikkal az egyik táskáját cipeltem. Micsoda úriember vagyok.

- Fáradt vagyok.

- Hát igen aludni kéne és nem hajnalig olvasni és Messengerezni. - bólogattam.

- Izgalmas volt a könyv és nem tudtam aludni, meg Raylevel beszél..., te honnan tudod, hogy hajnalig fent voltam? - nézett rám kérdőn.

- Elérhető voltál.

- És te miért voltál addig fent?

- Nem tudtam aludni, melegem volt. - hazudtam. Igazából Jacksonnal beszéltem. Lassan 2 napja, hogy már nincs náluk rádiócsend és hajnalban felhívott, hogy a napokban lesz Livi szülinapja. Azt mondta, hogy aznap este lesz lehetőségük videó hívásozni és akkor, majd felköszönti őt, vagyis ma. Külön megkért, hogy addig ne szóljak neki arról, hogy mi már beszéltünk.

- Ahaa. - méregetett gyanúsan.

- Ma este Michaellel mutatni fogunk valamit és nincs olyan, hogy nem jössz. - mondtam.

- Ne már Dan, én aludni akarok. - csipogta.

- Maradj csöndben, élvezni fogod. És amúgy is remélem én vagyok az első ezzel, boldog szülinapot. - vigyorogtam le rá, miközben már a hotel étterme felé voltunk úton.

- Köszönöm, de ezt is te honnan tudod? - kérdezte nevetve.

- Vannak forrásaim drágám. Na mondd mit szeretnél enni és hozom.

- Egy extra nagy fekete kávét kérek csak.

- Olyan nincs. Palacsintát? - kérdeztem.

- Nem. - rázta meg a fejét.

- Pirítóst?

- Azt sem.

- Jó akkor te inkább csak ülj le és hozok valamit.

- Daniel! - kiáltott rám.

- Igen drágám? - vigyorogva visszafordulva.

- Mit mondtam erről múltkor? - utalt arra, hogy a fenekére csaptam.

- Hogy még egy ilyen és végem van.

- Pontosan, szóval jól gondold meg, hogy visszajössz-e. - mutatott felém fenyegetően.

- Oh hidd el könyörögnél, hogy visszajöjjek.

- Annak örülnék a legjobban, ha most azonnal elmennél. - vágta hozzám durcásan.

- Itt mindenki előtt? Nem gondolod, hogy egy kicsit kínos lenne? Meg akár együtt is elmehetnénk. - kacsintottam rá.

- Daniel Ricciardo! - nézett rám csúnyán, miközben arca pirosabb lett.

- Jó, jó hozom már a kaját. - tartottam fel a kezem, majd elnevetve magam indultam útnak.

Mikor visszaértem Livi már Michellel beszélgetett.

- Ugye nem te tervezed megenni azt a croissant? - bökött a csokis péksütire Michael.

- Nem, ezt Olivia fogja. Én az általad előre megírt tojásrántottát eszem. - forgattam meg a szemem.

𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹Where stories live. Discover now