𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
- Határozottan imádnak téged. - mosolyogtam Livire, mikor elindultuk hozzá este 7-kor.
- Ennek örülök. Nagyon aranyos családod van. - mondta egy hatalmas mosollyal, majd ásított egyet.
- Elfáradtál? - fogtam meg a kezét, amire egy apró puszit nyomtam.
- Csak egy kicsit. - dünnyögte.
- Látom. - nevettem fel. - Holnap akkor Sydneybe megyünk igaz?
- Igen és, ha nem baj akkor ott éjszakáznánk, mert elég messze van és elég sokat kéne vezetned. - mondta, mire gy hatalmasat dobbant a szívem a figyelmessége miatt.
- Én benne vagyok.
- Rendben. Akkor csütörtökön jönnénk haza és még van egy napunk addig, amíg Jacksonék haza jönnek. - kezdett izgatottan fészkelődni.
- A nagy nap az lesz. - kuncogtam.
- Az bizony.
***
- Biztos ne vegyünk még valami virágot vagy csokit? - aggodalmaskodtam, mielőtt beértünk volna Sydneybe.
- Biztos Dan. Őket nem a csokik, virágok meg a gyorshajtásért szerezett cetlijeid fogják érdekelni, hanem, hogy milyen vagy, milyen a személyiséged. - mondta Liv.
- Oké. - engedtem el egy reszketeg sóhajt.
- Most már át érzed mit éreztem tegnap?
- Határozottan. - bólogattam. - Még 5 perc. - motyogtam a GPS-re nézve. Biztos készen állok én erre?
- Ne izgulj, imádni fognak. - fogta meg a kezem biztatóan.
- Majd meglátjuk. - feleltem.
- Dan, komolyan. Nem lesz semmi baj.
- Tudom csak tényleg nagyon izgulok. - húztam ki a kezem az övéből, hogy megmutassam mennyire remeg.
- Imádni fog a családom ez nem kérdés, oké?
- Oké. Ez az a ház? - parkoltam le a GPS által megadott helyre.
- Igen. - mosolyodott el. - Gyere.
- Ugye jól áll az ingem? - kérdeztem, mielőtt benyitott volna a házba.
- Nen csak az inged, a hajad, a rövid nadrágod és minden jól áll Daniel. - kuncogott. - Nincs miért izgulnod. - nyomott egy puszit az arcomra, majd belépett.
A házba belépve hatalmas hangzavar fogadott minket.
- Jace, azonnal add azt vissza, mert ha én veszem el lenyomom a torkodon! - hallatszott egy ideges női hang.
- Maggie, kérlek ne bántsd az öcséd, Jace te meg viselkedj! Hát ezt nem hiszem el. Felnőtt emberek erre itt kell nevelnem őket. - morgott egy férfi hang, gondolom ő Robin, Livi apja.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...