𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
- Azt hiszem mindent elcsesztem, de olyan rendesen, ahogy illik. - mondtam, miután 6-kor ajtót nyitott nekem Michael.
- Daniel, az istenért. Reggel hat óra van. Mi a bajod? Mit csesztél el? De várj mielőtt válaszolnál, nem ér rá úgy négy óra múlva? - dörzsölte meg a homlokát fáradtan.
- Liviről van szó. - néztem rá könyörgő tekintettel.
- Mit csináltál te isten csapása? - állt arrébb.
- Mich kérlek üss agyon. - dobtam le magam a kanapéra én is fáradtan. Fél öt óta fent vagyok és rajta gondolkozok.
- Mit csináltál? - kérdezte ingerültebben.
- Lefeküdtem vele. -néztem rá félve.
- Igen és? Erre számítani lehetett abból, ahogy pattogtak közöttetek a szikrák. - mondta teljesen lazán.
- Ott hagytam őt most.
- És miért? - nézett rám fáradt tekintettel.
- Mert nem érzem helyesnek ezt az egészet.
- Mit nem? Nem értelek most.
- Nem tudom Mich, most csak rosszul érzem magam. - ráztam meg a fejem.
- Miért? Mert lefeküdtél azzal a lánnyal, akit szeretsz? - dörzsölte mega szemeit, miközben ásított.
- Mert.. - kezdtem, de nem tudtam befejezni.
- Miért nem vele beszéled meg ezt inkább?
- Nem tudom, oké? Mich attól félek, hogy nekem ez nem fog menni vele, hogy valamit elbaszok és akkor elmegy. Nem akarom őt elveszíteni, de félek, hogy ezzel most tényleg mindent elcsesztem.
- Daniel, szereted őt, nem? - kérdezte már komoly hangsúllyal.
- De, Mich. Persze, hogy szeretem. - sóhajtottam, mert igaz is volt. Olivia Hocky belopta magát a szívembe és elérte, hogy belé szeressek.
- 2 hónapja, hogy bele mentetek ebbe az idióta játékba majdnem. Nem csodálom, hogy szereted őt, mert van személyisége és elbűvölő, de nem gondolod, hogy előbb azzal kéne kezdened, hogy elmondod mind ezt neki és csak utána kezdenél azon aggódni, hogy mi lesz, ha összejöttök? Nem vagyok hülye, sem vak. Nem vagy neki közömbös szóval én azt mondom, hogy megér neki egy próbát. - ült le mellém.
- Menne nekem ez? - kérdeztem kétségbe esetten.
- Miért ne menne?
- Nem tudom, csak úgy érzem, ha belevágnánk ténylegesen valamit biztosan elbasznék és Mich én esküszöm neked, hogy ez a fél év alatt, amióta ismerem senki sem lett ilyen fontos számomra. Ez a két hónap vele meg én nem tudom mit mondhatnék. Szerintem te is láttad az egészet és tudod mi van, de én egyszerűen csak nem akarom őt elveszíteni. Mind a ketten tudjuk, hogy különösen jó érzéssel cseszek le minden, de ő más és jól akarom csinálni. - magyaráztam össze-vissza, miközben a kezemmel hadonásztam.
- Daniel elég. - fogta le a kezem. - Ne menj ebbe jobban bele, mert ahogy ismerlek be fogsz pánikolni és rohamod lesz és akkor lőttek a versenyednek, mert tudod, hogy ez nem játék és jelentenem kell, szóval mély levegő és próbáld meg átgondolni, hogy egyáltalán te mit akarsz. - mondta, mire bólintottam.
- Hozok inni. - mondta, majd a konyha részbe ment, ahonnan két pohár vízzel tért vissza.
- Most próbáld meg felvázolni, hogy mit szeretnél.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...