arkadaşlar yalgüz ilişkisi aa el ele gezelim, dünya güzel ilişkisi değil bazen bilerek birbirlerini kudurtuyorlar bunu neden anlayamadınız üzüldüm ashxhshshjdd kavga ediyorlar evet ama birbirlerini çok seviyorlar ve eski mevzular haliyle açılıyor çünkü geçen bölüm konu ömerdi
onlar sık kavga eder ama birbirlerine deli olurlar ilişkileri bu sizin için onları değiştiremem üzgünüm
dipnot: güz sinirli evet biliyorum ha deyince ağzından çıkanı kontrol edemez ben de böyleyim ve bilerek yapmıyorum bunu yani );
sizi öpüyorum bu kadardı okuyun🥺
Güz
Konserden sonra ölü gibi uyudum, iki günün ardından eşyalarımı toparlayıp son kiramı ödedim. Kalan gerekli eşyaları nakliyeci getirecekti.
Nişantaşı'na arabayla geldim. Lüks sitenin otoparkına park ettikten sonra Yalgın'ın dairesine asansörle çıktım.
Kapıyı Harry açtı. "Yuh Güz,"dedi heyecanla. "İliskiniz level atlamis. Cok sevindi."
Güldüm.
Yalgın seslendi. "Gel bebeğim, mutfaktayım!"
Harry kapıyı arkamdan kapattı. Eşyalarımı köşeye bırakarak Yalgınla öpüştüm.
"Canli porno,"dedi Harry. "Yasasin! Hadi soyunun!"
Yalgın ona parmak çekti. "Gel de yardım et, sen de yiyeceksin. Sevişmeye gitmek yok bugün. Yüzünü görelim geri zekalı."
Harry dudak sarkıttı. "Gece de mi?"
"En azından kahvaltı et,"dedim. "Sevişirken öleceksin."
Elini kalbine koydu.
"En sevdiği sevgililerle kahvalti etmek bir onurdur efendim."Gülümsedim, büyük masaya yerleştik. Yalgın masayı donattı.
Kahvemi tabağımın yanına koyarken beni öptü. Öpücüğüyle sırıttım. O da sırıtıp burnunu burnuma sürttü.
"Siz de mic mic olmus."
Harry salatadan ağzına attı.
Gülümsemeyi kesemedim. "Bu marulcuğa deli oluyorum."
"Hani o lakabı unutmuştuk?"diye somurttu Yalgın.
"Eh unutmamışısız."
Karışma otururken dayanamayıp gülümsedi.
"Harry? Senin gri kafayla ne oldu?"diye sordum.
"Akdeniz,"dedi üzgünce.
Yalgın ekmeğine reçel sürdü.
"Yarasına bastın.""Neden? Anlat sen,"dedim ilgiyle.
"Ya benimle konusmuyo..."
"Instagram'dan buluştuktan sonra konuşmuşlar ama Akdeniz pek konuşma taraftarı değil gibiymiş Afrodit. Kısa kısa cevaplarla bizimkini savmış biraz. Harry de üzüldü. Yani reddedildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ritim [BXB]
Short Story"Bak, burası bizim cehennemimiz ve burayı biz yönetiyoruz. Şimdi bize itaat zamanın geldi." BXB ODŞD'nin ikinci kitabıdır, önce onu okumanız gereklidir.