Güz
"Uyanmis!"
Harry bize odanın kapısını açınca Ömer gülümseyerek doğruldu. "Herkesi topladınız mı cidden?"
Annesi ve babası da gelmişti. Evet, tanışmıştım ve ayrıldığımızı bildiklerini sanmıyordum. Bakışları daha farklı olurdu çünkü.
Harry, Ömer'e sarıldı. "Ben seni sevmedi saniyor ama yaniliyor."
Ömer gülüp sarılışına karşılık verdi, Gonca gözlerini sildi. O da hiç görmediğim bir huzurla ona bakıyordu.
"Her zaman bana ne istersen anlatabilir."
"Anlatabilirsin,"diye düzeltti Yalgın.
"Sus be sen."
Annesi üzüntüyle başında dikildi. Kağıt gibi olmuştu. Titreyen elleriyle onun yüzünü kavradı. "Ömer oğlum aklımızı aldın."
"İyiyim ben, içkiyi fazla kaçırmışım. Ne yaptığımı bilmiyordum."
Babası bana kısa bir bakış attı. "Birileri seni üzdüğü için mi?"
"Hayır-"
"Bahçede gördüm,"dedi babası bize doğru. "El eleydiler. Ayrılmış olduğunuz kanısındayım Güz."
"Evet,"dedim yavaşça.
"Yani sizin suçunuz bu durum."
"Kötü bir ayrılık değildi baba. Hala arkadaşız, Güz-"
"Kendini yorma,"dedi herif gözlerini benden bir saniye bile ayırmadan.
Kafa salladım ve Yalgın'ı dirseğinden tuttum.
"Evet. Yalgın ile ben en son gelelim."Odadan çıktık.
"Ne konuşmuştuk Güz? Seninle ilk tanıştığımızda bir konuşma yaptığımızı hatırlıyorum da."
"Yaptık,"diye onayladım. Öfkesini kusmakta gayet haklıydı.
"Ömer'i üzeceğini söylediğimde bana gülüp asla demiştin."
"Dedim."
"Bu ne o halde?"diye yakamı kavradı. "Biz senin kokuşuk ailen gibi değiliz, oğlumuzu köşeye atmayız. Belli ki sen böyle öğrendin ama durum öyle değil."
"Ailemi ben seçmedim,"dedim alayla. İnsanlar ne sike ailemle aynıymışım gibi beni yargılayıp duruyordu? "Onlar gibi de değilim."
"Doğduğun yerden kaçamazsın Güz."
"Ee!"dedi Yalgın. Şak diye araya girip beni arkasına aldı. "Sen bu cüreti nereden buluyorsun? İlişkilerin bu olduğunu anlamıyor musun? Biter, başlar... Güz reddedildi, senin tabirinle köşeye atıldı diye yanında kimse yok zannediyorsun. Ben varım ulan, herkes gitse dahil ben varım. Seve seve senin gibi kendisini kaf dağında görenlerle uğraşırım."
Ben varım ulan.
Uyuştuğumu hissettim.
Alayla ona baktı.
"Aramızdaki meseleye sen neden karışma ihtiyacı hissettin?""Canım karışmak istedi,"dedi Yalgın da alayla. "Ne oldu? Ne yapacaksın?"
Dirseğini tuttum.
"Yalgın.""Sen hiç dayak yememişsin belli."
Yalgın güldü. "Yemedim, ne olmuş? Sen mi açılışı yapmayı planlıyorsun?"
Erkek arkadaşımı çekiştirdim.
"Yalgın diyorum."Hastanede kavga etmesi uygun değildi yoksa dayak yiyeceğini düşünmüyordum açıkçası. Ben varken kimseden dayak yiyemezdi.
"Gençsin, fevri olma derim."
"Hah, ne bu tripler? Onun yalnız olmadığını görünce şaşırdın mı? Biliyor musun, bizim ilişkimiz dünkü bir ilişki değil. Senin gibi zavallılara karşı dururuz her zaman. Yıllardır birbirimize deliyiz, Ömer bile bunu görüp olgunlukla çıktı aradan. Senin burada ötmen bir şeyi değiştirmeyecek. Zevkle birbirimizi becereceğiz."diye alayla burnunun dibine girdi.
Ve yumruğu yedi.
"Yalgın!"
Burnunu tutarken Yalgın gülmeye başladı. "Ah, dokundu mu?"
"Ne sik yapıyorsun?"diye bağırdım Ömer'in babasına.
Tam Yalgın'ı silkeleyecekken Yalgın da herife kafayı gömdü.
Onu tuttuğunda araya girip yumruğu engelledim.
"Yeter! Hastanedeyiz amına koyayım!"
Yalgın kanayan burnundaki kanı silip manyak gibi gülümsedi. "Yürü,"deyip kolundan tuttum onu.
"Hayır!"
"Yürü!"
Ömer'in babası da adım attığında "Oğlun için dur,"dedim. "Bana veya Gonca'ya ihtiyacı yok. Ailesine ihtiyacı var. Bırak da oğluna bak."
Yalgın'ı arabaya attım ve kapıyı çarparak bindim.
İkimiz de gülmeye başladık.
"Beni mi korudun?"dedim sırıtarak.
Başını koltuğa yaslarken bana gülümsemeye devam etti.
"Bir tık, denedim.""Yalgın, kafanı sikeyim,"dedim torpidodan peçete uzatarak. "Al şunu bastır burnuna."
Burnu berbattı ve sanki benim burnummuş gibi acıyordu.
Dediğimi yaptı.
"Ben seni asla ezdirmem.""Romantikliğine sıçayım senin. Tutmasam kaş göz girişiyordun."
"Artist artist konuşunca elim ayağım titredi."
Arabayı çalıştırdım. "Ailesi yokken gelmemiz herkes için daha iyi olacak."
Yalgın onayladı.
"Evet."Biz de yola koyulduk.
yalgın üff badass
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ritim [BXB]
Short Story"Bak, burası bizim cehennemimiz ve burayı biz yönetiyoruz. Şimdi bize itaat zamanın geldi." BXB ODŞD'nin ikinci kitabıdır, önce onu okumanız gereklidir.