anlatan kim diye soruyorsunuz bazen yazmayınca ben anlatıyorumahshdjf
Gonca iki yüz bir numaralı kapıyı usulca tıklattı. Gergindi, Yalgın ve Güz durup dururken ortalıktan kaybolmazdı. Büyük bir olay olduğunu tahmin ediyordu, Yalgın'ın düz bir şekilde sonra geleceklerini söylemesi iyiye işaret değildi.
Öte yandan içindeki o aptal mutluluğu bastıramıyordu. Ömer ile kalmıştı sonunda. Ailesi bahçedeydi, Gonca'yı çok sevmişler ve yetişkinler olayı anlayıp ikiliyi yalnız bırakmak istemişlerdi.
"Gelebilirsin Gonca."
Kapıyı açınca Ömer'in gülümseyen yüzüyle karşılaştı, elinde olmadan Gonca da gülümsedi. "Sana leblebi aldım."
Ömer sessiz bir kıkırtı kaçırdı. "Harikasın."
Gonca onun yanına otururken gülümsemeyi kesemiyordu. Ömer biraz daha iyi görünüyordu. Yüzüne renk gelmişti.
"Güzler evine gelecekmiş, istiyorsan."
"Babam olay çıkardı, değil mi?"dedi Ömer sıkkınca. Tatlı gülüşü soldu anında, Gonca iç çekti. İçi sızım sızım sızlıyordu.
Ömer'i o halde bulan oydu, buraya getiren... Her şey film şeridi gibiydi. Akıp gidiyordu. Gonca çok yorgundu ve olanları takip edemiyordu.
Ömer tekrar gülümsedi. "Yorgunsun."
"Yalgın'ın aptal araba kazalarından sonra çerez gibi."
"İyi hissetmem için bunu söylüyorsun. Yüzünü görmen lazım bal."
Genç kız gülümsedi.
"Herkesin kendisi gibi olmak istediği ama olamadığı dönemler vardır Ömer.""Sen hariç."
"Lisede ben de ilaç içmiştim, filmlerdeki gibi ölürüm sanıyordum."
"Sen? Neden?"
Gonca anlatmaya başladı.
"Yalgınları çok desteklediğimden herkes üstüme geldi, benimle de uğraştılar. İkisinin de haberi yok. Onları korumak istemiştim. Neyse. Anlayan bir hoca beni köşeye çekmeye başladı, düzelmezsem ve onların yanında durursam babama anlatmakla tehdit etti. Bakışlar sürekli bendeydi. Ölümüne inkar etsek de çocuktuk, ister istemez anlaşılıyordu. Kanıtı olmayınca sustu ama babam inanmış adama. Burnumdan getirdi, ben de diktim kutuyu. Zaten sınav stresi de vardı, üzerime geliyordu. Patlama noktam oldu. O günden beri bana asla yüklenmedi, Yalgın'a da ağzını bir kere açmadı. Ben ise hep kendimden utandım, güçsüz hissettim. Onlara anlatmadım, kimseye anlatamadım. Teyzeme kalmaya gittiğimi söyledim. Kendilerini suçlayacaklardı.""Yalnız hissettin mi?"dedi Ömer çatlak bir sesle. Yutkunup devam etti. "Çevrende birileri var ama kimsenin seni anlamadığı, sıkıntılarına ortak olamadığı birileri... Öylece varlar."
Gonca göğsünün sıkıştığını hissetti.
"O yüzden yaptın değil mi? Güz seni anlıyordu ama ayrılığını ona anlatamazsın.""Evet. Tüm arkadaşlarım bıktı benden. Güz ile-ileyken... Sen, ben, Güz... Farkına varamadım Gonca ama beni en iyi anlayan insanlar sizmişsiniz. Şimdi de-"
"Tanımadığın bir dünyadasın,"diye tamamladı Gonca.
Ömer'in zihninden geçen her şeyi dökmüştü, genç adam ise bundan hiç korkmadı. Rahatladığını hissetti. Ve heyecanlandığını...
"Evet."Gonca'yı yavaşça kendisine çekip sarıldı. Lavanta kokusu içini titretmişti. Ömer için her şey kolaydı, LGBT dahil öyleydi. Ailesi çok olumlu karşılaşmış, arkadaşları yanında olmuştu. O ise erkeklere yatkın olduğunu düşünürdü. Bugüne kadar.
O doğru ruhu bulmuştu. Artık emindi.
Omzundaki kızın çenesini hafifçe kaldırdı. "Gonca,"diye açıklamaya başladı. "Güz'ü öpme nedenim onu sevdiğimi sanmamdı ama çok boş hissettim."
Gonca dikkatle çocuğu dinledi. "Evet..."
"Benim bir kenarda bazı şüphelerim vardı ana seninle bunları doğruladım. Ben biseksüelim Gonca."
Ve bu kez Ömer, genç kızı öptü.
O gerginlik, korku yerini huzur ve tatlı heyecana bıraktı. Uzun uzun öpücüğün tadını çıkardılar.
Hala yarı sarılır pozisyondayken Gonca öpücüğü sonlandırdı. "Ömer..."
Şaşkındı. Birisinin ona ilgi duymasına inanamıyordu. Lisede kalbi defalarca kırılmış, üniversitede ise parçalanmış olan Gonca artık aşk hayatlarını izlemeye geldiğini düşünüyordu.
Ömer onun saçını kulağının arkasına ittirdi. Yukarı çekik, açık kahve gözlerine yakından baktı. "Senden hoşlanıyorum Gonca."
"Benden mi? Nasıl olabilir?"diye şaşırmaya devam etti Gonca.
İkisi de güldü.
"Rezilim,"dedi Gonca gülmeyi kesince.
Eli hala Gonca'nın bronz kahve saçlarındaydı.
"Hayır, çok güzelsin."Gonca gülümsedi. "Ben de senden hoşlanıyorum. Şoktan çıktım ve söylüyorum. Bak. Çıtırsın bu arada."
"Ne?"dedi Ömer gülerek.
Gonca da gülüp dudaklarına uzandı esmer çocuğun.
yorumları alalımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ritim [BXB]
Short Story"Bak, burası bizim cehennemimiz ve burayı biz yönetiyoruz. Şimdi bize itaat zamanın geldi." BXB ODŞD'nin ikinci kitabıdır, önce onu okumanız gereklidir.