~71~ Ritim Barında Aşıklar

999 95 74
                                    

ritim bar= yalgın ve güzün aldığı ve işlettikleri gay barın adı

Akdeniz bagetleri elinde bir tur çevirdi. Aynı anda gitarla Riva girerken son provalarını yaptılar, on dakika sonra gri saçlı çocuğun alarmı çaldı. Zıplayıp kahvesini eline aldı, beyaz kapüşonlusunu aceleyle giyerken yerinde duramıyordu. Riva gözlerini kıstı, arkadaşına salakmış gibi baktı. Akdeniz giyinip kahvenin kalanını bir dikişte bitirdi, kot ceketini alırken kapıda korna çaldı.

"He belli oldu,"dedi Riva.

"Geldiim!"

"Her gün de buluşmazsın."

"Kıskanmayın sürtükler,"dedi Harry camdan seslenen çocuklara karşı. Akdeniz inerken Harry onlara orta parmağını gösterdi. Akdeniz koşa koşa arabaya bindi.

"Hazırım. Huh..."

Harry, radyodan onun sevdiği şarkıyı açtı. Adore You. "Ritim'e mi?"

"Bir tekila içebilirim,"dedi Akdeniz bir yandan saçlarını düzeltirken. Saçları elektriklenmişti, panikledi çünkü artık Harry onu tatlı bulamazdı! Harry onu tatlı bulmazsa öpmezdi, öpmezse de Akdeniz onu utandığı için... Evet, sakinleşmeliydi.

Erkek arkadaşı, içine siyah bir tişörtle gri hoodiesini giymişti. Dövmeli iki parmağının bulunduğu sağ eliyle direksiyonu çevirdi. Akdeniz aşık aşık kendi eline ağırlığı vererek araba kullanan Harry'i izledi. Ne kadar çekici olduğunu düşündü.

"Kemerin tatlım."

"Unuttum,"dedi sarışın aceleyle. Kemerini taktı.

"Güz dönmedi, değil mi?"dedi Harry dudaklarını büzüp.

"Hayır, görmedim."

"Babası dingilin tekiydi."

"Harry, ölmüş insanların arkasından öyle konuşmazsın!"

"Benim babam da homofobik,"dedi Harry, bundan ötürü hakimiyetini yitirmişti.

"Öyle mi?"dedi çocuk ilgiyle. Ona ilk defa ailesini anlatıyordu!

"Koyu bir Katolik, sürekli beni kiliseye götürürdü ve içimden şeytanın çıkması için saçma sapan şeyler yaptırırdı. Bir kere üstüme gelip derdi ki..." Harry babasını taklit etti. "ÇIK ŞEYTAN!"

Akdeniz irkilse de güldü. "O yüzden sen de hiç ailene uğramıyorsun."

"Seninle olmak daha güzel tatlım,"dedi çocuk sevinçle.

Akdeniz ilgiyle "Ya annen?"diye sordu.

"O da pek sıcak bakmıyor fakat biricik oğluyum ya kıyamıyor. Ee, seninkilere açıldın mı?"

"Annem biliyor,"dedi çocuk elleriyle oynayarak. "Yanımda olacağını söyledi. İsterse babama anlatabilirdi, ona öyle dedim. Sanırım anlattı çünkü geçen sene babam Pride'da eğleniyor muyum diye aradı. Çok tuhaftı. Kimse olmadığını öğrenince geveleyip kapattı."

"Eh, artık ben varım. Tanıştırır mısın?"

Akdeniz utandı. "İstiyor musun?"

"Neden olmasın bebiş?"

"P-Peki."

Harry ışıklarda durup onun dizini okşayınca kedi gibi korktu. Esmer çocuk trafiğe bakarak sırıttı. Elini dizinden yukarıya kaydırdı, Akdeniz'in nefesi kesildi. Harry elini kasıklarına doğru durdurdu ama dokunmadan karnından içeri kaydırdı. "H-Harry... Be-Ben..."

"Hmm?"

Hoşuna giden Akdeniz sessizliğe gömüldü.

Esmer çocuk, onun karnını okşarken Akdeniz onun elini tuttu ama durdurmadı. Harry onun ne yapacağını merak ediyordu. Elini bacağına geri koydu çocuk. Erkek arkadaşı yarım ağız gülerek onun dizini yakalayıp dudaklarını oraya bastırdı. 

Akdeniz başını cama çevirip sakinleşmeye çalıştı. Seviştiklerinden beri daha da hassastı, kendisini hemen bırakıyordu.

Harry onu zorlamamaya karar verip elini çekti. Trafik akmaya başladı, Ritim Bar'a geldiler.

"Kimler gelmiş?"dedi barmen göz kırpıp.

"Bir tekila, bir de rom tatlım."

Bazı gaylerin bakışları onlara döndü, selam verenler de vardı. "Selam Harry, Akdeniz."

"Merhaba..."dedi gri saçlı çocuk mırıltıyla.

Harry selamlaşmaların peşinden "Tuvalete gidiyorum,"dedi erkek arkadaşına eğilip. Akdeniz başını salladı, yalnız kalmaktan çekinse de önüne bakıp onu bekleyebilirdi. Harry çabuk gelirdi, değil mi?

"Akdeniz."

Yanına bir sarışın oturdu. "Harryle mi geldiniz?"

Akdeniz yabancıdan gerilerek kafa salladı.

"Doğru bir seçim,"dedi sarışın. Onun alanını ihlal etti, Akdeniz titreyen ellerini gizleyerek geriye çekildi. "Biliyor musun? Buradaki herkesi altına almıştır, gecede birer birer de dörder dörder de topladı."

Akdeniz cevap vermedi.

"Sevgilinle buraya geldiğinde artık bir sevgilin olmuyor. Harry kaç kişiyi ayırdı tahmin edemezsin. Düşün ki o kadar seks makinesi. Hatta erotik paylaşımları yüzünden Instagram'ı kapandı, neyse ki kurtardı."

"Erotik mi?"

"Eveeet! Sildi. Sorun değil, buradaki herkeste nudeları var. Av, çok yakışıyorsunuz. Öptüm aşkilotom."

Sarışın kıkırdayıp kalktığında Akdeniz tekilayı bitirdi. Dedikleri biraz canını sıkmıştı, yine de Harry şu an onunla olduğundan geçmişi pas geçti.

"Ben geldim bebiş, hadi çizgi roman bakalım."

"Olur,"dedi Akdeniz kendisini gülümsemeye zorlayarak.

Buradaki herkeste nudeları var.

Sarışın çocuk onlar bardan çıkarken sırıttı. "İzleyin, son günlerini kaçırmayın."

aga noluyo aga

Ritim [BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin