Beni seven bölüm atlamaz hadi bakalım
Güz
"Güz! Lütfen bekle!"
Adımlarımı hızlandırarak rüzgarı suratıma yiye yiye durağa yürümeye devam ettim. Yalgın arkamdan seslenmeye devam etti, Gonca da ona eşlik ediyordu.
Duraktaki ilk boş taksinin kapısına uzandım. Yalgın'ın ince parmakları bileğimi sardı. "Ne oluyor?"
Ne olduğunu mu soruyordu? Gülerek bileğimi kurtardım ama yine yakaladı. "Çok sarhoşsun Güz, bana kızmış olabilirsin fakat birisinin seninle gitmesine izin ver."
"Bakıcıya ihtiyacım yok amına koyayım."
Benim aksime sakince "Neyin var senin? Hala o günü bana ima edip duruyorsun?"dedi. Daha çok kendisine sorar gibiydi.
"Çünkü yalanlara inanmak çok kolaydır,"diye fısıldadım.
Bileğimi bıraktı. "Ben eski Yalgın değilim." Mavileri titriyordu, dudaklarını ısırıp bakışlarını yere dikti. Gözleri kızarmaya başlamıştı.
"Ya biraz sakin olalim mi?"dedi Harry. "Pizza yiyelim, burada efsane bir pizzaci var. Güz senin sevdiğin gibi..."
Yalgın başını iki yana sallarken dolu gözlerini bana dikti. "Yalnızca sen yoruluyorsun değil mi? Beni mahvedip duruyorsun fakat hep senin canın acır! Seni affettim dersin, seviyorum dersin ama ilk fırsatta tüm hatalarımı yüzüme çarpmayı bilirsin!"
Kaşımı kaldırıp gülümsedim sadece. "Hoş geldin drama kraliçesi."
Dudağını ısırdı. "Daha erkek arkadaşım olmasına bile dayanamıyorsun be! Sam'in üstüne atlamak için saniye sayıyorsun! Asıl sensin. Tıpkı lisedeki gibi. Harry dışında eşcinsel bir arkadaşım dahi yok be! Biraz büyü ve benimle her konuşan erkeği öldürme planlarından kurtul, paranoyaksın."
"Paronaya öyle mi?"dedim gülümseyerek. "Yalgın...Sen..." Ona adım attım. "İlginilmeye bayılan küçük bir çocuksun. Hoşuna gidiyor. Herkesi yatağında düşünüyorsun."
"Siktir git,"dedi çenesini sıkarak. Burnunun dibine girip gülümsedim. "Bana muhtaçsın."
Beni ittirdi.
"Saçmalamayın!"dedi Gonca.
"Asıl sen bana muhtaçsın, zevkle altımda titreyen sensin, unutma."
Öfkeyle gülmeye başladım. "Narsist götün tekisin."
Bu kez de ben onu ittirdim.
Aynı karşılığı verince alkolden dolayı dengemi sağlayamadığım için dirseğim taksinin açık camına geldi.
Yalgın anında bana eğildi. "Özür dilerim, Güz lütfen..."
Sikeyim, berbat bir kesik olmuştu.
Akan kanı elimin tersiyle sildim ve elini ittirdim. "Yalvarma, çünkü tek yaptığın bu. Siktir git."
"Ba-Bakayım..."
"Bırak beni!"
Gonca araya girip bana peçete uzatırken Yalgın'ı uzaklaştırdı. Öfkeden titriyordum, yakasına yapışmak istiyordum. Onu sarsıp bana özel olduğunu, Sam'in sikimi yemesini söylemek istiyordum.
Yalgın mavilerini benden ayırmazken taksiye bindim.
Gonca da arkaya bir bakış atıp yanıma bindi.
Sadece beş saniye süren sessizlikten sonra uzaklaşırken kendimi tutamayarak başımı Gonca'nın omzuna yasladım.
Gonca kolunu omzuma atıp sardı. "Geçti, geçti..."
Geçmemişti.
Geçmeyecekti.
Yalgın terazi burcu kafamda terazi erkekleriyle çok eğlenilir, mutlu olunur ama çok da ağlarsın :/ Elbette bu burç kesin böyle demiyorum, şu burç şöyleyse uzak duralım da demiyorum saçma zaten bunu yapmak neyse
Güz de akrep bu arada ahahshshs
Neden bu gereksiz bilgileri verdim bilmiyorum bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ritim [BXB]
Short Story"Bak, burası bizim cehennemimiz ve burayı biz yönetiyoruz. Şimdi bize itaat zamanın geldi." BXB ODŞD'nin ikinci kitabıdır, önce onu okumanız gereklidir.