Yalgın
Arabanın aynasından kravatımı düzelttim. Güz sürücü koltuğundan bana gülümsedi, gördüğü en kenardaki park yerine arabayı park etti. "Seksisin, bakma artık,"diye takıldı.
Göz kırptım. "Yalgın Koçer olmak bunu gerektirir."
Düğün salonuna yeşilleri uzaktan şöyle bir göz attı. "Berillere Sam olayını söyleyecek misin?"
Gözlerim büyüdü.
"Canan annem katil olup hapse girsin diye mi? Asla.""Tamam, en iyisini yapıyorsun,"diye onayladı. "Konu kapandı, eğlencemize bakalım Gün ışığım."
Arabadan aynı anda indik. İkimiz de siyah takımlar, o siyah kravat ben ise bordo kravat takmıştım. Yanağımın içini ısırıp en geniş gülümsememle onu elinden arkaya çektim, afallamış gibi beni izledi. Parmaklarımızı kenetleyip "Devam,"dedim, güldüm.
O da gülümsedi ve salona girdik.
Annemler en baştaydı, malum üvey kardeşim Dion da...
"Naber?"dedim ona sırıtarak.
Güz ile ellerimize bakış attı. "İyi,"dedi kıçından konuşarak.
"Ahh bebeklerim!"diye şakıdı Beril. Bizi öpücüklere boğdu. Özlemim yetmediği için ona sımsıkı sarıldım.
Saçlarımı okşayarak kahkaha attı. "Birileri beni çok mu özlemiş?"
"Çok özlemiş,"dedim ana kuzusu sesimle. Kimseye aldırmadan yanaklarını şap şup öpüverdim. Ben Yalgın Koçer, annesinin minik kuzusu...
"Minik bir kuzu,"diye takıldı babam.
Güz ile selamlaştılar. "Yakışıklı."dedi omzuna vurarak.Gülerek geri çekildim, annemi kolumun altına aldım. "Bu ne güzellik anne?"
Anne demiştim.
Bir sessizlik oldu.
"Hep öyleyimdir ben annecim,"dedi Beril, Behzat'a bakış atarak. Behzat gülümseyerek başını salladı.
Babam sırıttı.
"Behzatla üniversiteden beri arayı kapatmaya çalışıyoruz.""Duru gelemedi diye sizinle o,"dedim gülüp. "Sugar daddy olamadı daha, modu kapalı."
Patron güldü.
"Bak nasıl şopar bu? Görüyor musun, Beril?""Duru, şu birleşin diye sizi aynı anda çalıştırmaya çalışmıştı,"diye sorarcasına konuştu Beril...annem.
Güz onayladı.
"Nasıl delirdi görmen lazımdı,"dedim heyecanla. "Ağlaması eksikti, çekiciliğimden tabii..."
Güz gözlerini devirdi. "Başlarda göt gibi davranmasaydın daha kolay barışırdık."
"Asıl sen? Beni görünce dahi ağzına geleni saydırıyordun be!"diye güldüm.
"Beril öğretmiştir, kendisi zorba gibi davranmayı sever,"dedi Canan annem.
Beril annem güldü. "Zorbalara bayılan bir eziktin belki de."
Kaşımı kaldırdım. Şakayla karışık laf dokunduruyordu.
"Dalga geçiyoruz annecim,"diye güldü tekrar Beril annem.
Duru ve Harryler ortama geldi. Duru tam bir çıtır olmuştu, su yeşili rengi elbisesiyle aynı renk gözleri ve renkli makyaji...
Pembe dudaklarını yaladı, Duru elindeki küçük parlak çantayı kolunun altına sıkıştırıp anneme elini uzattı. "Merhaba Canan. Uzun zamandır görüşmüyorduk."
"Öyle oldu Duru, mükemmel görünüyorsun."
"Beril'i gölgede bırakmaya geldim,"dedi Duru alayla.
Şu an anlayamadığım bir şeyler dönüyormuş hissindeyim.
Harry "Ben biraktim, kalbimi,"diye hayranlıkla konuştu. Akdeniz ona başını ne oluyor dercesine sallayınca en iyi arkadaşımı kurtmaya çalıştım.
"Harry yalnızca bir yavşak."
Harry gözlerini kısarak "Teşekkürler salak,"dedi.
Patron göz kırptı. "Bıraktın diyorum."
Beril annem de gülmüştü. "Bir tık diyebiliriz Duru'cum. Ee? Görüşmeyeli nasılsın? En son nişanlıydın diye hatırlıyorum."
"Ah sormayın, attım nişanı. Aldatmış beni, inanabiliyor musunuz?"
Beril onun omzunu okşarken sözü geçen nişanlıya sinirliydi.
"Senin gibi birisi nasıl aldatılır tatlım anlayamıyorum.""İyi oldu, Behzatla tanıştık,"dedi Duru gülümseyip.
"Uu,"dedim. "Basın açıklaması geliyor mu?"
Beril annem kırmızı rujlu dudaklarını ısırdı, sırıtıyordu.
"Behzat şahanedir. Ben de bu yolla olmasını istemesem de senin için sevindim."Canan annem kaşlarını kaldırıp güldü, sinirli gibiydi. "Öyledir Behzat. Sorma. Hepimiz hastasıyız."
Gonca ve Ömer de aramıza dolaştı.
"Tam kaosta geldiniz he,"dedi Harry onlara.
"Canan, ikinci annem,"dedi Gonca heyecanla. "Seni nasıl özledim, biliyor musun?"
Beril alayla "Bak sen de özleniyorsun,"dedi. "Seviliyorsun, üzülmezsin artık."
Behzat dirseğinden arkaya çekti onu. "Fazla gergin olduğunun farkında mısın?"
Beril gözlerini devirdi. "Sen yeni çıtırınla ilgilen, tamam mı Behzat Bey?"
"Alkollü müsün sen?"diye sordum en sonunda. "Aptal gibi davranıyorsun."
"Gen Z..."diye mırıldandı Harry.
"Annemle bu şekilde konuşsam gece mezarımdaydım,"dedi Gonca.
Onlara ters bir bakış attım.
Kahkaha patlattı. "O zaman favori anneciğinle ilgilen çocuk."
"Bana bu şekilde konuşma Beril,"diye tısladım.
Yerinde zor duruyordu.
"Ah o nedenmiş?""Annemsin çünkü tamam mı? Ergen gibi davranmayı kesmeni istiyorum!"
Güz kolumu tuttu. "Yalgın..."
"Annen falan değilim senin."
"Ne diyorsun Beril? Amacın ne?"diye bağırdım.
Sinirlerimi kontrol edemiyordum. Sarhoştan öteydi, anlamakta güçlük çekiyordum."Yalgın, tamam,"dedi Güz. Beril'in koluna girip "Ben onu ayıltacağım,"diye devam etti.
Annen falan değilim senin.
Onlar uzaklaşırken düğüne baktım. Bu gece hayalimden çok farklıydı.
bölüm adındaki minik fake :d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ritim [BXB]
Conto"Bak, burası bizim cehennemimiz ve burayı biz yönetiyoruz. Şimdi bize itaat zamanın geldi." BXB ODŞD'nin ikinci kitabıdır, önce onu okumanız gereklidir.