נק' מבט הארי-
אני לא מסוגל,יש משהו בלואי הזה שפשוט שונה,אני הבטחתי לו שנהיה רק ידידים אבל אני כבר לא יודע,יהיה לי ממש קשה לעמוד בזה,משהו פה פשוט משגע אותי,אולי זה העיניים שלו,ואלי זה קשור לתמימות שלו. פאק אני רוצה להעלים את התמימות שלו,אני רוצה אותו איתי,לא בקטע מיני בהכרח,הוא מקשיב לי,באמת אכפת לו ממני,ראיתי איך הוא התעניין בי היום.
היום הזה היה כל כך כיפי,הוא כזה נחמד ויש בינינו כימיה טובה,אנחנו ישר הסתדרנו ועשינו מלא צחוקים ושטויות ביחד.
הוא כזה מדהים,לא הרגשתי ככה כלפי מישהו כל כך הרבה זמן וזה כל כך מוזר לי,זה לא רגיל,אני לא כזה בדרך כלל.
החלטתי שאני צריך לראות אותו שוב,אני לא מסוגל לחשוב אפילו על לבלות שנייה אחת בלעדיו,הוא הופך אותי לגרסה הכי טובה שלי עצמי אפילו שאנחנו מכירים בקושי שבוע ויצאנו בתור ידידים פעם אחת.אולי כדאי שאני אלך לישון,אחשוב קצת ואם זה יראה לי נכון אני אלך מחר לכנסייה.
...
פתחתי את העיניים לקרני השמש שנכנסו לי לחדר והעירו את כולו,שמעתי את הים ומעט אנשים שעושים ספורט על החוף. קמתי למקלחת וצחצחתי שיניים,אחרי שחזרתי לחדר התיישבתי על המיטה "אני חושב שזה רעיון טוב,מצויין אפילו" אמרתי לעצמי,למה דיברתי בקול רם,זה מוזר.
קמתי מהמיטה לארון ולבשתי מכנס טרנינג שחור וחולצה כחולה כהה,אני לובש בעיקר בגדים כהים,אני פשוט מתחבר לזה יותר.
יצאתי מהבית בשקט וראיתי שאין אף אחד בסלון,אם יש משהו חיובי בזה שאני קם כל כך מוקדם הוא שאני לא קם לצעקות של אמא ואבא וזה מדהים,התגעגעתי לזה.
נסעתי לכנסייה וראיתי המון אנשים בחוץ אז הנחתי שהגעתי בזמן,חיפשתי את לואי בין כל הקהל הזה ולא מצאתי.
עמכתי מאוכזב השפלתי את הראש,אולי הוא לא הגיע היום,למה אני כזה אידיוט לא הייתי צריך להגיע- "היי הארי" מחשבתי נתקעה ששמעתי מישהו מאחורה והרגשתי טפיחה על הכתף שלי,הסתובבתי וראיתי את לואי,הלב שלי עצר פתאום,הרגשתי שאני מזיע ורועד מעט,הסתכלתי עליו והוא הרים את המבט שלו ופגשתי בעיניים שלו,פאק אני רוצה להמשיך לבהות בהן כל היום,אני רוצה שזה יהיה הדבר האחרון שאני אראה שאני אלך לישון והדבר הראשון שאני אראה שאקום בבוקר. "ה-היי" אמרתי וקולי רעד "מה אתה עושה פה הארי?" הוא שאל,אני אוהב שהוא אומר את השם שלי,זה גורם לי להרגיש מיוחד, "אני הגעתי כדי לראות אותך למען האמת" אמרתי לו "או זה נהדר" הוא אמר וקפץ משמחה "אני כל כך שמח שאתה מגיע כנסייה-"
"והו והו תעצור פה דתי קטן" אמרתי וראיתי שהוא חייך קצת "זה לא יקר הרבה ואל תהפוך את זה להרגל,פשוט אני אה..." לא היה לי מה להגיד,חוץ מזה שרציתי לראות אותו אין באמת סיבה ללמה אני פה "אתה מה הארי" הוא אמר והוא רצה שאני אגיד את זה,הוא רצה שאני אגיד שאני פה בשבילו "זה לא משנה למה אני פה,למה אתה פה?" שאלתי בניסיון ורק אחרי שאמרתי את זה הבנתי איזה מטומטם יצאתי,אני הרי יודע שמשפחתו קתולית,הוא דיבר איתי על זה,בגלל זה אנחנו ידידים ולא מעבר,כי הוא לא יכול
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romance"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי