we made it-Part 24

524 52 34
                                    

נק' מבט הארי-

אני לא מבין למה הוא לא חוזר אליי,אמרתי לו בבוקר שיחזור אליי אחרי הכנסייה,אולי הוא לא שמע או משהו.

זה מחרפן אותי.

פתחתי את הדלת של הבית ושמעתי צעקות מלמעלה, "גירושים?!?!?" שמעתי קול נמוך,אמא הגישה לו את הטפסים,אני גאה בה כל כך.

רצתי למעלה ופתחתי את הדלת שלהם,אמא ישבה על המיטה ואבא עמד ליד הדלת והחזיק את הטפסים ביד,הוא השתגע ואמא בכתה.

"מה קורה פה?" שאלתי ונכנסתי לחדר, "זה לא עניינך פאג מסכן" הוא אמר לי בעצבים ודחף אותי,אני נשבע שאני כל כך קרוב להעיף לו בוקס, "אל תדבר עליו ככה דס!!!" אמא צעקה עליו,זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי אותה מרימה עליו את הקול שלה,לא יכולתי שלא לחייך חצי חיוך,מגיע לאידיוט הזה להירקב בכלא, "את לא תגידי לי מה לעשות,מי שאת תרצי גירושים אישה מטומטמת שכמותך!!" הוא צעק עליה והרים את הידיים שלו והיא נבהלה ממנו, "תסתכל על עצמך,תראה איך היא מפחדת ממך,אתה באמת שואל למה היא רוצה גירושים?!?!" צעקתי עליו ועמדתי בינו לבין אמא,אני אגן עליה בכל מצב.

"מי אתה שתתערב?!" הוא צעק עליי ואני דחפתי אותו ממני, "תקשיב,הגיע הזמן שמישהו יכנס בך,אתה מתנהג אליה כמו זבל,היא רוצה להתגרש,קח את הדברים שלך ותעוף מהבית הזה!!" לקראת סוף המשפט התחלתי לצעוק,הייתי כל כך עצבני עליו ולא יכולתי לתאר את זה בכלל, "אתה לא תגיד לי מה לעשות!!" הוא צעק ואז לרגע הרגשתי כאב חד בעין שלי, "דס לא!!!" אמא צעקה מהמיטה,אני נפלתי על הרצפה,הרגשתי שהעין שלי חמה וכואבת כמו שהיא לא כאבה אף פעם,היו לי דמעות בעיניים,כל כך כאב לי, "תעוף מפה עכשיו!!" אמא צעקה והקול שלה היה שבור,היא בכתה.

"את לא תגידי לי מה לעשות!!" הוא צעק והתקרב אליה ודחף אותי על הרגל שלו הצידה, הוא התקרב יותר למיטה שלה ושמעתי את אמא מוציאה קולות מוזרים כאלה,הרמתי את המבט שלי וראיתי את היד שלו סביב הגרון שלה,הוא מעט מרים אותה מהמיטה,הציפורניים שלה תקועות לו ביד,היא מתחננת שהוא יעזוב אותה "א-אני ל-לא נ-נ-נושמת" היא אמר בקול חלש שבקושי שמעו,אחרי זה הוא הידק את האחיזה שלו בה, קמתי מהר, "אתה הורג אותה!!!" צעקתי עליו ובעטתי לו ברגל אבל הוא לא שחרר אותה,הרגשתי את האדרנלין בגוף,אני השתגעתי,הוא הידק יותר את האחיזה בה, "תעזוב אותה!!!" צעקתי עליו ודמעה זלגה לי מהעין,קמתי על הרגליים ומשכתי אותו מהבטן שלו כלפי חוץ, "ת-תשחרר אותה" נאבקתי בו,הוא שחרר את האחיזה שלו באמא ונפל עליי, ראיתי את אמא מחזיקה בגרון שלה ומתנשמת חזק,הוא היה מעליי ואני נשמתי עמוק,לפני ששמתי לב הוא תקע את המרפק שלו באזור הבטן שלי כדי שאני אשחרר אותו,כל כך כאב לי,על אמא,ועל עצמי.

...

"אל תחשוב לחזור לפה!!" צעקתי לו בזמן שהוא נכנס לאוטו שלו עם תיק גדול ושמן שמלא בגדים,נכנסת הביתה והלכתי לחדר של אמא, "את בסדר?" אמרתי וניגשתי עלייה,הצוואר שלה היה אדום והיו עליו סימנים כחולים של היד שלו,דמעה זלגה לה מהעין,היא משכה אותי לחיבוק וקברה את הפנים שלה בחזה שלי,הרגשתי שהיא רועדת מהפחד, "ה-הארי,ת-תודה" היא אמרה והיא רעדה כל כך,היא בטח מבועתת מזה.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now