we made it-Part 49

623 51 207
                                    

הערות כותבת-אני יודעת שזה קשה ומוזר שאני לא מעלה כל היום אבל זה יפסיק ביום ראשון אחרי המבחן הגדול שליייי

אוהבת אתכם הכי בעולם💙💚



נק' מבט לואי-

התעוררתי והרגשתי רוח קרה חודרת מתחת לשמיכה שלי,הסתובבתי לצד השני והרגשתי שהוא ריק.

נבהלתי והתיישבתי מהר,שפשפתי את העיניים שלי וחקרתי את החדר קצת.

הרגשתי אבן יורדת לי מהלב שראיתי את הארי יושב ליד הארון,מקפל את הבגדים ומניח אותם בתוך קופסת קרטון.

קמתי מהמיטה והתקדמתי אליו,הוא ישב עם אוזניות והוא היה נראה כל כך מרוכז.

עמדתי מאחוריו והתכופפתי,עטפתי את הידיים שלי סביב הכתפיים שלו והנחתי את הראש שלי על הכתף שלו,הוא הסתובב מהר וחייך.

"הבהלת אותי" הוא אמר והוציא את האוזניות שלו,גיחכתי קצת ונשקתי לו ללחי נשיקה קטנה, "מתי התעוררת?" שאלתי אותו והתיישבתי לידו,הנחתי את היד שלי על הירך שלו ונשענתי עם הראש שלי על הכתף שלו.

"מוקדם,לא נרדמתי" הוא אמר בקול עייף, "למה?" שאלתי בקול חלש וצרוד מהבוקר, "אני מתרגש,אני עדיין לא מאמין שאנחנו נגור ביחד" הוא אמר והסתובב אליי,הוא חייך חיוך ענק שחשף את שתי הגומות שלו,המראה המקסים והתמים הזה גרם לבטן שלי להתפכך,הוא כל כך מתוק וחמוד.

"אני מתרגש כל כך" אמרתי וחייכתי אליו,הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים והמשיך לקפל בגדים ולהכניס אותם לארגז.

התרוממתי מהרצפה ויצאתי מהחדר.

נכנסתי לשירותים והתחלתי לצחצח שיניים,סידרתי את השיער שלי ושטפתי פנים.

בסופו של דבר החלטתי להיכנס להתקלח,הורדתי את הבגדים שלי והנחתי אותם על הרצפה,נכנסתי למקלחת והפעלתי את הזרם של המים.

הרגשתי את המים שוטפים אותי לאט לאט,ופתאום שמעתי את הדלת נפתחת.

"תפוס!!" צעקתי ושמעתי שהאדם עדיין בפנים.

"תירגע,אני לא רואה כלום" שמעתי קול עמוק והבנתי זה הארי,התחלתי להסמיק מהעובדה שאני פה ללא בגדים והוא עומד בחוץ.

"אתה יוצא?" שאלתי וחפפתי את הקרקפת שלי, "אולי אני אכנס איתך?" הוא שאל בקול עמוק וחושני,אני התחלתי לצחוק כדי להסתיר את הלחץ שלי,אני חד משמעית לא מוכן לזה כרגע, "תיזהר ממני" אמרתי ושטפתי את הסבון מהקרקפת שלי.

"טוב טוב אני יוצא" הוא אמר ושמעתי את הדלת נסגרת אחריו,נשמתי נשימה עמוקה וניסיתי להרגיע את קצב הלב שלי.

סיימתי להתקלח ויצאתי החוצה,כרכתי מהר מגבת מסביב לגוף שלי והברשתי אחורה את השיער שלי בעזרת האצבעות שלי.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now