we made it-Part 53

562 44 95
                                    

נק׳ מבט לואי-

התעוררתי בבוקר מחובק עם הארי,הרמתי את השמיכה ומהר לבשתי את הבוקסר שלי שהיה זרוק ליד המיטה.

קמתי מהמיטה והלכתי לחדר שירותים כדי לצחצח שיניים.

הרצתי בראש שלי את כל האירועים מאתמול והבטן שלי התחילה להתהפך.

אחרי שצחצחתי שיניים החלטתי להיכנס להתקלח,הורדתי ממני את הבוקסר ונכנסתי למקלחת.

שמעתי את הדלת נפתחת וחייכתי.

"תפוס!" צעקתי ובתוכי קיוויתי שהארי ירצה להצטרף.

"אכפת לך אם אני אצטרף?" שמעתי את הארי במעומעם מהצד השני,חייכתי חיוך ענק, "אמממ... אולי" אמרתי והדלת של המקלחת נפתחה מהר.

"בוקר טוב גם לך" אמרתי והוא חייך ונכנס.

המים נפלו על השיער של הארי והרטיבו את כולו,אני התקרבתי אליו והסטתי את השיער מהפנים שלו,הרגשתי את הבטן שלי מתהפכת.

התקרבתי אליו עוד טיפה והצמדתי בין השפתיים שלנו.

הוא החליק את היד שלו על הישבן שלי בעדינות ואני חייכתי,הצמדתי אותו לקיר של המקלחת והוא קפץ, שנינו עצרנו את הנשיקה, "מה קרה לאב?" שאלתי, "זה קר" הוא אמר ואני התחלתי לצחוק,המשכנו להתקלח ולהגניב נשיקה פה ושם ואז יצאנו החוצה.

הלכנו לחדר כדי להתלבש והלכנו לאכול ארוחת בוקר.

"אולי נאכל היום עם ליאם וזאין?" הצעתי,אני מתגעגע לבלות עם ליאם.

"נשמע טוב,אני אתקשר לזאין עכשיו" הוא אמר וניגש לסלון.

אחרי כמה שיחות סיכמנו להיפגש עוד רבע שעה במסעדה כדי לאכול ארוחת בוקר ביחד.

המסעדה הייתה ממש קרובה לבית שלנו אז אני והארי החלטנו ללכת ברגל.

הארי לבש ג׳ינס שחור צמוד וחולצה ורודה מנוקדת,היא הייתה מכופתרת רק בשני כפתורים,אני לא ראיתי סיבה ללבוש חולצה אם הוא מכפתר רק שני כפתורים אבל הוא אמר שזה מגניב.

הלכנו יד ביד ומידי פעם הארי צלע והראה פרצופים של כאב, "למישהו כואב ללכת" אמרתי וצחקתי עליו, "תשתוק,זה באשמתך" הוא אמר ואני צחקתי, "דווקא נשמע שנהנית"  אמרתי והצקתי לו, "אין לך מושג עד כמה" הוא אמר וחייך אליי.

אחרי שפגשנו את ליאם וזאין בכניסה נכנסנו פנימה והתיישבנו.

הארי התיישב ועשה פרצוף של כאב ואני צחקתי קצת.

"אתה..זוהר״ ליאם אמר וחקר אותי,אני הסמקתי ממבוכה, "היה חם" אמרתי ותיקנתי מהר, "לואי אנחנו בפברואר" הוא אמר ושילב ידיים, "אפשר די עם התחקירים אמא?" שאלתי והוא גלגל עיניים.

אני והארי היינו צמודים כל כך,כל הארוחה שיחקנו אחד לשני ברגליים ואני כל הזמן נשענתי עליו,שיחקתי לו בידיים ונישקתי אותו בלי הפסקה.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now