we made it-Part 33

645 52 171
                                    

נק' מבט הארי-

"לאן אנחנו הולכים?" שמעתי את לואי אומר אחרי נסיעה ארוכה שבה הוא היה עם כיסוי עיניים בשביל ההפתעה, "אנחנו תכף מגיעים בייבי" אמרתי ומיד התחרטתי שאמרתי את זה,למה אני נהיה כל כך דביק ומדבר שטויות שאני נמצא לידו,אני שונא להיות כזה רגשני ותלותי.

"או בייב,זה..חדש" הוא אמר וצחק,אני כל כך אוהב את הצחוק שלו,כל כך יפה,נשמע כמו אלף הרמוניות של הזמר הכי טוב בעולם,כל פעם זה מכה בי מחדש עד כמה הוא מושלם. "תשתוק,זה נפלט לי" אמרתי והוא צחק שוב,לא יכולתי שלא לחייך ששמעתי אותו.

...

אנחנו כרגע נוסעים באוטו של אמא שלי,הרגשתי שלסיטואציה הזאת הרבה יותר חכם מצידי להביא מכונית אמיתית ולא את האופנוע שלי,זה מרגיש פשוט יותר אינטימי.

"אנחנו עוד דקה מגיעים" אמרתי לו בקול חלש והרגשתי שהוא מנסה לגשש את הדרך של היד שלו ליד שלי,צחקתי קצת, "זה קשה עם כיסוי עיניים" הוא אמר בטענה לצחוק שלי,לקחתי את היד שלו ושילבתי בין האצבעות שלנו,הסתובבתי עליו וראיתי שהוא מחייך חיוך קטן כזה,ביישני,אני אוהב שהוא מחייך ככה,זה כל כך חמוד זה תמיד גורם לבטן שלי להתהפך.

"אני חייב להגיד שאני מתרגש ומפחד באותו זמן" לואי אמר ואני צחקתי, "אל תדאג אני לא אחטוף אותך משהו,למרות ששקלתי את זה" אמרתי והרמתי את היד שלו ונתתי לה נשיקה רכה,ראיתי איך עולה לו צמרמורת ליד וחייכתי,אני נהנה לראות איך אני משפיע עליו, "למה שתחטוף אותי" הוא שאל,שאלה מטופשת,זה דיי ברור למה אני ארצה לחטוף אותו, "כי אני רוצה אותך איתי כל היום,אבל אל תדאג,אני לא חוטף אותך,בינתיים" אמרתי והוא העיף לי מכה חלשה לצד הגוף,זה גרם לי לצחוק,הוא כל כך קטן וחלש ואני בכלל לא מרגיש את זה.

...

"הגענו לו" אמרתי ועזבתי את היד שלו,החנתי את האוטו ויצאתי אחורה להביא משהו אחרון,ואת הגיטרה שלואי הביא איתו,אני לא יודע למה הוא הביא גיטרה,הוא עוד לא מוכן לספר לי.

ניגשתי לדלת שלו ופתחתי אותה, "חשבתי שתשאיר אותי באוטו" הוא אמר ושילב ידיים,אני מניח שהוא גם גלגל עיניים אבל יש לו כיסוי עיניים אז אני לא ממש יכול לראות מה קורה שם,אני חייב להגיד שאני כבר מתגעגע לעיניים הכחולות והיפות שלו.

"תשתוק ותבוא איתי פשוט" אמרתי ונתתי לו יד שיצא מהאוטו,ראיתי שהוא מתנדנד קצת ועומד ליפול אז מהר שלחתי את היד שלי לאגן שלו בשביל לייצב אותו,ראיתי שהוא נעצר שנייה וחייך,הבנתי שזה בגלל שהנחתי עליו את היד בצורה כזאת,החזקתי אותו קרוב אליי והתחלנו ללכת לכיוון מה שאירגנתי.

הלכנו בערך חמש דקות וכל הדרך אף אחד לא אמר כלום,אני מניח שהוא ממש במתח ממה שאני מארגן לו,אני מאוד מקווה שהוא יאהב את זה.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now