we made it-Part 34

517 49 111
                                    

נק' מבט לואי-

קמתי בבוקר לצד הגוף החם שנרדמתי לידו,אני לא יודע איך הגענו למצב הזה אבל הארי הוא הכפית הקטנה,אני עוטף את כל מה אני יכול עם הידיים שלי,וזה דיי מסובך כי יחסית עליי הארי פשוט עצום.

"בוקר טוב" לחשתי באוזן של הארי,לא עניין אותה מה השעה או אם אני מאחר לכנסייה,כל מה שהיה לי אכפת הוא שאני כרגע נמצא עם הבן אדם הכי מדהים בעולם הזה.

הוא זז קצת והבנתי שהערתי אותו,אבל לא מספיק,חשבתי קצת מה אני יכול לעשות כדי להעיר אותו ואז הבנתי.

התחלתי לנשק אותו נשיקות עדינות על הצוואר שלו,ברכות ובאיטיות, "המממ" שמעתי אותו נאנח והבנתי שהוא התעורר,לא הפסקתי.

הגעתי לנקודה מאחורי האוזן שלו,נישקתי ביותר אגרסיביות,הוא הסתובב אליי ופתח את העיניים שלו,חשף בפניי שתי עיניים מדהימות.

אני יכול לדבר שעות על עד כמה אני אוהב את העיניים שלו,עד כמה הן מדהימות אותי,יפיפיות כמו אלף יצירות אומנות,עמוקות,עיניים שמשדרות הרבה רגש ואהבה.

"בוקר טוב גם לך" הוא אמר ונישק את הלחי שלי,אני אוהב את המגע הרך של השפתיים שלו על העור שלי.

התכרבלתי עוד קצת לחיכו,עברנו למצב שהוא שוכב על הגב ואני על החזה שלו,החזה החזק והשרירי שלו,המוצק וה-

אני נסחף קצת.

התכרבלתי עליו והוא שיחק לי בשיער,אני ציירתי לו עיגולים על החזה ושיחקתי עם העור החשוף שלו.

"מה השעה?" שאלתי אותו בקול עדין,אני עדיין עייף, "למה? אתה כבר ממהר לעזוב אותי?" הוא אמר בקול עצוב,נשמע קצת נעלב,אני אוהב שהוא כזה תלותי, "לא אידיוט,אתה יודע יש לי בית והכל" אמרתי, "חוץ מזה,אני צריך להתמודד עם ההורים שלי,עוד לא החלטתי מה אני אומר להם" נאנחתי,אני שונא להתמודד ככה עם ההורים שלי,אני משקר להם הרבה ואני בסך הכל רוצה להיות עם הארי,זה נכון שאני חוטא אבל האם זה באמת נורא שאתה עם מישהו שאתה אוהב?

...

אחרי שאני והארי התארגנו הוא הסיע אותי לבית שלי,שנינו היינו קצת עייפים אחרי אתמול ולא היה לנו כוח ללכת ברגל.

"תגיד הארי מתי אתה הולך לחפש דירה?" שאלתי שהחנינו לצד הבית שלי, "אני לא יודע,אני חושב להציע לנייל לגור איתו,ואז זה יהיה יותר זול" הוא אמר והוריד ממני את הקסדה,השיער שלי היה מבולגן והוא חייך,הרגשתי שאני מסמיק ומובך, "מה?" שאלתי,אני סוחט ממנו את המחמאות האלה בכוח,אני כל כך אוהב שהוא מחמיא לי על דברים קטנים, "השיער שלך מבולגן ואתה חמוד" הוא אמר וסידר לי את השיער קצת,חיבקתי אותו חזק,לא רציתי לשחרר ממנו,אני שונא שאנחנו לא כל הזמן ביחד בגלל ההורים שלי,אני רק רוצה להיות איתו כל היום,הוא לא נמאס עליי לעולם.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now