we made it-Part 63

426 45 71
                                    

נק' מבט לואי-

פתחתי עיניים בבוקר וראיתי שאני עדיין מכורבל עם הארי,חייכתי חיוך קטן ובעדינות קמתי מהמיטה.

הלכתי לצחצח שיניים ולשטוף פנים.

אחרי זה חזרתי לחדר והערתי את הארי, "האז" אמרתי וניערתי את הארי קצת,הוא התעורר בבהלה, "סליחה לאב,אתה צריך לקום" אמרתי והוא הנהן והתיישב על המיטה.

הוא יצא להתארגן במקלחת ואני בנתיים הכנתי לו קפה ולי תה עם מעט חלב.

"הכנתי לך קפה" אמרתי בזמן שהוא התיישב לידי בספה, "תודה" הוא אמר בלי רגש בקולו,ניסיתי לפענח מה זה אומר עליו אבל לא הצלחתי להבין.

"מה עם הסטודיו?" שאלתי אותו הסתכלתי עליו,הוא חשב הרבה והיסס קצת,אני מניח שהוא לא ידע מה לענות,או מה לעשות עם ג'קסון.

"אני מניח שאני אפרוש,זה היה שבוע מדהים אבל אני לא מסוגל לראות את ג'קסון כל יום" הוא אמר ואני הנהנתי, "אני מבין" אמרתי והוא חייך חצי חיוך, "אתה אמיץ" אמרתי והוא היה נראה מופתע, "איך אני אמיץ,אפילו לא היה לי אומץ לספר שהוא מטריד אותי מינית" הוא אמר ונשמע כל כך מאוכזב מעצמו, "אבל אתה מתמודד עם זה,ובינתיים אתה עושה את זה מדהים,זה יקח לך זמן לחזור למה שהיית קודם אבל אתה תעשה את זה בסוף,אני מאמין בך" אמרתי והוא חייך חיוך גדול בלי לחשוף שיניים,אבל הוא כן חשף את שתי הגומות היפות שלו.

בהיתי בו קצת ואז שמעתי דפיקות חזקות על הדלת, "אני אקום" אמרתי וקמתי לפתוח את הדלת.

שפתחתי את הדלת הופתעתי לגלות שוטרים במדים, "לואיס טומלינסון?" אחד השוטרים שאל ואני התעצבנתי קצת,אני שונא מבטאים את השם שלי לא נכון, "לואי" אמרתי והנהנתי, "אנחנו מבקשים שתתלווה אלינו לתחנת המשטרה" הם אמרו ואני הייתי בשוק, "רגע מה?" שמעתי את הארי מהסלון,הוא קם ועמד לידי בפתח הבית.

"אדוני השוטר אני חושב שחלה פה טעות" הארי אמר,הרגשתי כל כך מבולבל ממה שקורה פה, "שום טעות לא חלה פה" הוא אמר ופתח איזה פנקס.

"בחור בשם ג'קסון פרקר הגיש עלייך תלונה" הוא אמר והפה שלי נשמט למטה,על מה האפס הזה הגיש עליי תלונה, "סליחה?" שאלתי בחוצפנות והשוטר לא אמר כלום.

"בלי ויכוחים בבקשה אדון טומלינסון,בבקשה כנס איתנו לניידת" הוא אמר ואני הרגשתי כל כך מבולבל,לא שמתי לב והשוטר תפס אותי ואזק אותי, "לואי!!" הארי צעק והשוטר משך אותי ממנו.

"מה אתה עושים לי?!" צעקתי והם משכו אותי ודחפו אותי לניידת.

התחלנו לנסוע ואני ראיתי את הארי מתרחק ממני ונשאר מאחורה,אני לא מאמין.

...

אני וג'קסון ישבנו ביחד בחדר חקירות וחיכינו לשוטר, "הרבה זמן לא ראיתי אותך" הוא אמר ואני נגעלתי ממנו, "תסתום את הפה שלך חלאה" אמרתי לו והתעלמתי ממנו, "אנחנו דומים" הוא אמר ואני הייתי בשוק,שום דבר בי לא דומה לזבל הזה,אני לא מנסה לאנוס אנשים, "אנחנו לא דומים בכלל" אמרתי והייתי כל כך קרוב להעיף לו עוד בעיטה.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now