we made it-Part 58

514 48 58
                                    

*הפרק הבא מכיל קטע עם תוכן גס,הקריאה על אחריותכם/ן*


נק' מבט לואי-

קמתי בבוקר מכורבל עם הארי,בזמן האחרון יוצא לי הרבה להיות הכפית הגדולה אבל אני אוהב את זה,הארי כל כך חמוד שהוא עטוף בזרועות שלי.

פתחתי עיניים והסתכלתי על הארי,הראש שלו היה על החזה שלו והיד שלו עטפה אותי,הפה שלו היה פתוח מעט והוציא נשימות עדינות ורכות,השיער שלו נפל בשלמות על הכתפיים שלו והוא כיסה לגמרי את כל הפנים.

הסטתי את השיער שלו כמה שיכולתי והנחתי את היד שלי סביב הכתפיים שלו,חיבקתי אותו חזק ועצמתי שוב עיניים,מתענג על הרגע המקסים הזה.

עברו בערך 15 דקות והארי התעורר,אני חצי ישנתי ובשנייה שהוא זז הוא העיר גם אותי.

"בוקר טוב לו" הוא אמר בקול עמוק וצרוד שהעביר בי צמרמורת קלה, "בוקר טוב לאב" אמרתי לו בחזרה והוא ניגש לנשק אותי,הנחתי את היד שלי על הפנים שלו ודחפתי אותו אחורה, "סלח לי?" הוא אמר ואני צחקתי, "אחרי שנצחצח שיניים,מגעיל" אמרתי וקמתי מהמיטה.

התרוממתי מהמיטה והרגשתי מהר יד חזקה דוחפת אותי אחורה וכורכת את עצמה סביבי,מיד אחרי שנפלתי על הארי הוא התחיל לנסות לנשק אותי על השפתיים ואני ניסיתי להתחמק ממנו, "הארי זה מגעיל,יש לך טעם של שינה!" צעקתי וניסיתי להתחמק ממנו,הוא התחיל לנשק את הצוואר שלי ואז עבר ללחי שלי ולשפתיים שלי,ניסיתי להתחמק אבל זה לא כל כך עבד, "הארי שנינו מגעילי,אני מבטיח שאחרי שנצחצח שיניים אתה תקבל כמה נשיקות שתרצה" אמרתי ונאבקתי בו,לעזאזל הוא כל כך חזק.

"מבטיח?" הוא שאל,ממתי הוא כזה קיטשי ומעצבן, "מבטיח" אמרתי והרגשתי שהוא מרפה, הסתובבתי אליו כך שאני עם הפנים מולו והוא חייך,חייכתי גם והעפתי לו כאפה.

הוא היה בשוק וניסה להחזיר לי אבל אני רצתי מהמיטה וצחקתי.

נכנסתי מהר לשירותים ונעלתי אותם.

צחקתי כל כך חזק ושמעתי את הארי מתרגז מהצד השני של הדלת, "לואי תפתח" הוא אמר ודפק על הדלת חזק, "ממש ממש לא" אמרתי וצחקתי,הוא המשיך לדפוק וחשבתי איך אני יכול לחרפן אותו שהוא לא נמצא פה איתי, "טוב אני מניח שאני אכנס להתקלח" אמרתי ושמעתי אותו נאנח קצת, "עם וילון פתוח!!" צעקתי חזק כדי שישמע, "נו באמת" הוא אמר ואני צחקתי,הורדתי את הבגדים שלי ונכנסתי להתקלח.

הוילון שלי היה סגור אבל בכל זאת זה היה מצחיק לשגע אותו ככה.

חפפתי את השיער שלי בשלווה ואז שמעתי שהדלת נפתחת,זה לא הגיוני,אני נעלתי אותה, "היי שיקרת,הוילון סגור" שמעתי את הארי והסטתי את הוילון כדי שיראו רק את הפנים שלי,כיסיתי את שאר הגוף שלי עם שאר הוילון.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now