we made it-Part 41

476 51 101
                                    

הערות כותבת-היום כנראה יעלו שני פרקים כי לא העלתי בסופש,אז תצפו לזה

מקווה שתהנו

אל תשכחו להגיב ולהצביע💙💚


נק' מבט הארי-

"הארי תתעורר" שמעתי את אמא צועקת לי מהצד השני של הדלת, "הארי לא יצאת מהחדר כבר יומיים,תצא בבקשה" היא צעקה ודפקה,היא צודקת.

פתחתי עיניים וגררתי את עצמי מחוץ למיטה.

פתחתי את הדלת מהר וראיתי את אמא, "או,בוקר טוב מותק" היא אמרה וחייכה,אני פשוט עקפתי אותה ונכנסתי לשירותים.

כל הבוקר המוח שלי היה ריק ממחשבות.

החלטתי להיכנס להתקלח.

הפעלתי את הזרם של המים החמים,מרגיש לאט לאט את הטיפות מגיעות לחלק בגוף שלי,הראש שלי היה מוטה למטה,השיער כיסה לי את כל הפנים,כל הרגשות התחילו להציף אותי.

כל המשפטים והצעקות.

מזכירים לי עד כמה אידיוט יצאתי.

למה הייתי צריך להגיד את כל זה,למה אני כל כך מטומטם.

אני ידעתי שזה נושא רגיש אצלו,אני ידעתי,אבל בכל זאת בחרתי לנזוף בו על זה,בחרתי לצעוק עליו,בחרתי להתעצבן.

הרגשתי דמעה שזולגת לי מהעין לצד כל הטיפות,הרגשתי כיווץ קטן בלב ונתתי לדמעה לרדת,ולדמעות שאחרייה גם.

אני לא יודע אם הוא אי פעם יסלח לי,או אם הוא ירצה לדבר איתי,אבל אני מרגיש כל כך חרא שאני כבר לא יודע מה לעשות,ואני חושב שלנסות לדבר איתו לא יבוא בחשבון.

יצאתי מהמקלחת,לקחתי מגבת וכרכתי מסביב לגוף שלי,הסתכלתי במראה,ראיתי את השקיות השחורות מתחת לעיניים שלי מחוסר שעות שינה. ביומיים האחרונים לא ממש ישנתי,כל היום רק חשבתי וחשבתי.

נכנסתי לחדר וטרקתי את הדלת אחריי,נפלתי על המיטה בלי רצון לקום להתלבש בכלל. עצמתי עיניים אבל לא נרדמתי,פשוט הייתי על המיטה,נטול מחשבות.

...

השעה כבר הייתה מאוחרת,לילה.

לא הצלחתי להירדם שוב,אני כבר שם לב שיעבור עליי עוד לילה נטול שינה.

אני לא מצליח לחשוב על שום דבר מלבד לואי,מלא בחרטה על הדברים שאמרתי לו.

הסתכלתי על השעון שבטלפון שלי '1:00' בלילה,החלטתי להתקשר לנייל.

"הלו?" אמרתי

"הארי?" הוא שאל בקול ישנוני.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now