נק' מבט הארי-
יצאתי מהכלא הזה ונסעתי הכי מהר שאני יכול.
ישר שהגעתי הביתה פתחתי את המחשב שלי והקלדתי בשורת החיפוש 'חוקר פרטי באנגליה'.
בהתחלה היו דברים שקשורים לשרלוק הולמס אבל בסוף מצאתי סוכנות שאפשר לשכור שם חוקר שיעזור לך,ובנוסף אם מוצאים משהו חריג אז אותה חברה מספקת לך עורך דין לרשותך.
הופיע מספר על צג המחשב,לקחתי את הטלפון שלי וחייגתי אליו.
חיכיתי וחיכיתי.
הצלצול הראשון עבר,הבטן שלי כאבה קצת מהלחץ.
הצלצול השני עבר,הרגשתי את הלב שלי דוהר.
"DS חוקרים פרטיים,איך אפשר לעזור?" שמעתי קול נשי וגבוה מהצד השני של הטלפון,בלעתי את הרוק שעמד לי בגרון והתחלתי לדבר.
"אני צריך חוקר פרטי" אמרתי.
"שם וכתובת מגורים?"
"הארי סטיילס,רחוב בייקר 221,דונקסטר"
"אני שולחת אלייך מישהו לראיון,אם הוא נראה לך האדם המתאים לעבודה תסגור איתו את התשלום ותוכלו להתחיל בעבודה ביחד"
"תודה רבה לך"
"תודה לך,יום טוב" היא אמרה בסוף והשיחה התנתקה.
נשמתי עמוק והנחתי את המחשב לידי,כל העניין הזה פשוט מסריח מידי בשביל שג'קסון יצא חף מפשע.
...
לקחתי לגימה מהקפה שלי ושמעתי דפיקות בדלת,הלב שלי קפץ ומהר הנחתי את הקפה ורצתי לדלת.
פתחתי את הדלת ובכניסה עמד גבר גבוה,שיערו בלונדיני ועיניו כחולות-ירוקות,הוא לבש חולצה שחורה ומכנס שחור ומעל מעיל עור שחור,לא נראה מבוגר מידי אבל גם לא צעיר במיוחד.
"ש-שלום" אמרתי והוא הנהן ונכנס הביתה, "דין סמית,חוקר פרטי" הוא אמר ונשמע כל כך רשמי,סגרתי את הדלת וחיכיתי לראות איפה הוא יבחר לשבת,הוא התיישב על הספה בנינוחות כיאלו אנחנו מכרים.
"כן מה הבעיה שלך?" הוא שאל בזמן שהתיישבתי לידיו באי נוחות,הייתי קצת לחוץ.
לקחתי נשימה עמוקה והתחלתי להסביר, "יש מישהו" אמרתי והוא קטע אותי עם היד שלו, "אני צריך שמות ילד" הוא אמר ואני גלגלתי עיניים,אנחנו בטח באותו גיל או משהו, "ג'קסון פרקר" אמרתי והוא בהה לרגע בנקודה בחלל,כיאלו חשב על משהו או נזכר במשהו,לא חיכיתי לסימן שלו והמשכתי לספר.
"ה-הוא הטריד אותי על בסיס קבוע והוא ניסה לאנוס אותי,איכשהו קרה מצב שבסוף החבר שלי נכנס לכלא כי הוא תקף פיזית את ג'קסון שהוא ראה שהוא עומד לאנוס אותי,אז הוא הגן עליי" הסברתי והוא הנהן ונראה שחושב.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romance"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי