נק' מבט לואי-
אני והארי ניתקנו את הנשיקה מזמן,ורק נשארו בשקט על המזח,הארי ישב עם פנים כלפי הים ואני שכבתי על הגב עם הראש על הירך שלו,הוא שיחק לי בשיער ברכות וליטף מידי פעם את הפנים שלי,והשקט שהיה לא היה מביך,הוא היה מרגיע מאוד,ולא הרגשתי אי נוחות לרגע.
הכל היה נראה כל כך מושלם ומדהים,ההורים שלי לא התקשרו ובדקו לשלומי אפילו פעם אחת,אבל אולי אני מדבר מוקדם מידי.
וכמו שחשבתי דיברתי מוקדם מידי.
הטלפון שלי צלצל והוצאתי אותו מהכיס שלי בזמן שעדיין הייתי על הארי,וראיתי על הצג 'אמא', גלגלתי עיניים .
"אמא שלי" אמרתי והתרוממתי מהארי,עניתי לשיחה
"כן אמא"
"לואי איפה אתה"
"אמרתי לך,אני אצל אבא של ליאם"
"בטוח?"
"כן אמא,פשוט יצאנו עכשיו לטייל קצת,למדנו דיי הרבה והתחיל לכאוב לי הראש אז הוא הציע שנצא לשאוף קצת אוויר"
"אוקי,מתי אתה חוזר הביתה?"
"אני מניח שבקרוב"
"טוב,ביי"
"ביי אמא,אני אוהב אותך"
אמרתי אבל היא כבר ניתקה,הרגשתי קצת עצוב,אני לא רוצה לחזור הביתה,אני רוצה להמשיך להיות עם הארי.
"מה קרה בו-באר?" שמעתי אותו והסתובבתי אליו,ראיתי אותו מסתכל עליי עם שתי עיניים גדולות ויפות,למרות שהיה חשוך הן בהקו והיו בהירות יותר מהכל,לא יכולתי שלא לחייך למראה העיניים האלה,הוא פשוט עושה אותי מאושר.
הורדתי את החיוך והתחלתי לספר לו, "אמא שלי רוצה שאני תכף אחזור הביתה" אמרתי והשפלתי מבט,הוא התקרב אליי וחיבק אותי,הראש שלי נקבר בין החזה שלי והידיים הגדולות שלו עטפו אותי,הגוף החם שלי חימם אותי גם,היה לי כל כך קר,שכחתי להביא סווצ'רט.
"לו אתה קפוא,אתה רוצה את הסווצ'רט שלי?" הוא שאל וזה גרם לחיוך להתפשט לי על הפנים, "לא אני בסדר" אמרתי ואז הוא ניתק את החיבוק וקור תקף אותי וישר התקפלתי ורעדתי, "נו באמת אתה רועד,קח את הסווצ'רט" הוא אמר והוריד את הסווצ'רט ממנו,החולצה שלו עלתה קצת ואני הסטתי מבט,זה מתוך מקום של כבוד,וככה חינכו אותי,אני ארגיש רע אם אני אצפה בו בלי בגדים אם הוא לא מעוניין בכך.
"קח" הוא אמר והושיט לי את הסווצ'רט, הסתכלתי על הסווצ'רט לשנייה ואז על הארי בחזרה, "למה אתה מחכה,נו" הוא נזף בי כמו סבתא שלי, "לא יהיה לך קר?" שאלתי בתמימות,באמת פחדתי שיהיה לו קר,אני לא רוצה שלא יהיה לו נעים בגלל טעויות שאני עושה, "אני אסתדר,תתלבש עכשיו" הוא אמר ושילב ידיים בשביל להראות סמכות, "טוב אמא" אמרתי וגלגלתי עיניים.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romance"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי