we made it-Part 56

519 40 77
                                    

נק' מבט הארי-
קמתי בבוקר וישר קפצתי מהמיטה מהתרגשות,אני ולואי החלטנו שהיום אני אחזור לסטודיו אחרי כמעט ארבע שנים שלא הייתי שם,אני כל כך שמח שפגשתי את ג'קסון בסופר.
צחצחתי שיניים ואספתי את השיער שלי לגולגול מבולגן,אולי הגיע הזמן שאני אגזור אותו,אני לא מסתדר איתו והוא מעיק עליי,אנחנו תכף בקיץ ואין לי כוח להתמודד עם התלתלים האלה בקיץ.
אני אדבר על זה עם לואי יותר מאוחר.

הלכתי למטבח והכנתי שתי כוסות קפה,אחת שתיתי ואחת לקחתי איתי לחדר כדי להעיר את לואי.
"לו,בוקר טוב" לחשתי בזמן שניערתי את לואי,אם כמה שכאב לי להעיר אותו הוא צריך לקום, "הממממ" הוא נהם עליי והסתובב לצד השני וסגר את הראש שלו עם כרית, "לואי אתה צריך לקום" אמרתי בלי ללחוש,הוא לא הגיב,החלטתי לנקוט בצעדים.
הלכתי לצד השני של המיטה, ובבום אחד זרקתי את הגוף שלי על הגוף של לואי.

"אני לא נושם" שמעתי אותו בקול חנוק מתחתיי,אני צחקתי חזק.
"ק-קום מ-ממני" הוא נאבק בי ואני שכבתי בנינוחות.
"אתה ער?" שאלתי והרגשתי אותו מהנהן חזק מתחת לחזה שלי,קמתי ממנו לצד השני של המיטה והתייבשתי,הוא נשם נשימות כבדות וניסה להסדיר את הנשימה שלו, "בוקר טוב בייב" אמרתי בחיוך ענק,הוא הסתכל עליי מבועת, "בוקר טוב?!? יכולת להרוג אותי!!" הוא צעק עליי בפאניקה ואני צחקתי, "אל תגזים" אמרתי וגלגלתי עיניים, "חתיכת ענק,אני חושב ששינית את הצורה של השלד שלי לנצח" הוא אמר וקם והמיטה,הוא התכוון לצאת אבל אני משכתי אותו אליי מהבטן שלו.

"הארי תשחרר" הוא נאבק בי, "לא רוצה" אמרתי בקול דביק ונישקתי את הצוואר שלו, "מה נכנס בך הבוקר?" הוא שאל בזמן שהפסיק להיאבק בי ופשוט נח בין הזרועות שלי, "לא יודע,אני שמח" אמרתי וחייכתי, "טוב אני ממש שמח לדעת שאתה שמח אבל אם תרשה לי אני אשמח ללכת לצחצח שיניים ולשתות את הקפה שלי" הוא אמר ואני הוצאתי אנחה ושחררתי אותו, "תודה לאב" הוא אמר ונישק את הלחי שלי וקם מהר לשירותים.
...

חיכיתי לו לפחות רבע שעה בסלון עד שהוא הגיע,הוא כזאת דיווה.
"בוקר טוב" הוא אמר ונכנס לסלון בחיוך, "עכשיו אני יכול להיות קיטשי?" שאלתי והוא הנהן,משכתי אותו מהמותניים והפלתי אותו עליי,הוא צחק קצת ותקפתי אותו במלא נשיקות קטנות בצוואר,בלחי,חלק בשפתיים ובשיער.
"למה אתה כל כך שמח היום?" הוא שאל ואני עצרתי את הנשיקות ופשוט ישבנו מכורבלים על הספה,הוא שכב עם רוב גופו מעליי ואני החזקתי אותו חזק בין הזרועות שלי.
"בדיוק עוד..." אמרתי והסתכלתי על השעון שלי בטלפון כדי לבדוק מה השעה, "ארבעים ושלוש דקות אני נוסע לשיעור הראשון בסטודיו" אמרתי וחייכתי חיוך ענק,הוא הרים את האצבע שלי ודקר את הגומה שלי קלות,גלגלתי עיניים,למרות שאני שונא שאנשים דוחפים את האצבעות שלהם לגומות שלי אבל שזה לואי זה איך שהוא נסבל.
"אני כל כך שמח בשבילך שאתה סוף סוף חוזר לאומנות" הוא אמר ואני חייכתי,אני מאושר,פשוט מאושר.
...

We made it (L.S)Where stories live. Discover now