we made it-Part 48

595 51 55
                                    

הערות כותבת-יש לי ממש עומס בלימודים בגלל החזרה אז יכול להיות שיהיו ימים שאני אפספס פרק כי אין לי תמיד זמן לכתוב,זה משהו זמני אני מבטיחה,אני אוהבת אתכם הכי בעולם ואני מצטערת בטירוףףף

אימלה זה מטורף שהפאנפיק עבר את ה3000 צפיות וה1000 תגובות,אתם מדהימים ואני אוהבת אתכם כל כךךךךך

אל תשכחו להגיב ולהצביע💙💚



נק' מבט לואי-

השיחה עם ליאם הלכה דיי בסדר,בהתחלה הוא ממש התחרפן אבל אחרי שהסברתי לו הכל הוא הבין,אני יודע למה הוא קצת לא סובל את הארי,גם יש לו את הסיבות שלו,אבל הוא השתנה,הוא שונה מאיך שאני הכרתי אותו בהתחלה.

הוא הרבה יותר חם ורך מפעם,שראיתי אותו פעם ראשונה במאפייה הוא היה קר ואדיש כזה, אבל עדיין חשבתי שהוא האדם הכי יפה בעולם,העיניים שלו סחפו אותי מהרגע הראשון.

חניתי בחנייה של הבית של הארי,נכנסתי פנימה ולא היה אף אחד בסלון.

עליתי למעלה וראיתי שהארי עדיין ישן,חייכתי חיוך קטן והתקרבתי למיטה.

התיישבתי על קצה המיטה לידו והסתכלתי עליו,הנחתי את היד שלי בעדינות ורכות על הפנים שלו,הסטתי את השיער שלו וחשפתי את העיניים שלו,הפה שלו היה פתוח מעט,השפתיים שלו נפוחות ואדומות.

הרגשתי שהבטן שלי מתהפכת,הוא נראה כל כך יפה ככה.

"זה קריפי לבהות במישהו שהוא ישן" הוא אמר בקול צרוד וחלש ואני קפצתי מבהלה.

הרגשתי את קצב הלב שלי מאיץ.

"אידיוט" אמרתי בלחץ.

"קריפ" הוא אמר וחייך,אני התעצבנתי.

"אני לא קריפ" אמרתי ושילבתי ידיים.

הוא פתח את העינים שלו לאט לאט וחשף שתי עיניים ירוקות,עמוקות ורכות.

"לבהות במישהו בזמן שהוא ישן זה קריפי,ולכן אתה קריפ" הוא אמר והתרומם אליי בישיבה. "אם תפסיק להיות יפה ומושלם שאתה ישן אני אפסיק לבהות בך.אזהרת ספוילר-זה לעולם לא יקרה" אמרתי והוא צחק בקול חלש.

הוא התקדם אליי ונתן לי נשיקה על השפתיים,אני עשיתי פרצוף נגעל, "יש לך טעם של בוקר,לך לצחצח שיניים" אמרתי עם פרצוף חמוץ,הוא העציב את הפנים שלו והתנהג כיאלו הוא נעלב.

"אתה לא אוהב אותי על הבוקר?" הוא שאל בקול ילדותי,אני גלגלתי עיניים, "אני אוהב אותך פשוט יש לך כרגע טעם מגעיל של בוקר,לך לצחצח שיניים" אמרתי ושילבתי את הידיים שלי, הוא גלגל עיניים וקם מהמיטה.

נשכבתי על המיטה וחיכיתי לו שיגיע.

הנחתי את הראש שלי על הכרית שלו ועצמתי עיניים,הריח שלו מילא לי את האף וגרם לי לחייך ולהסמיק.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now