נק' מבט לואי-
התעוררתי בבוקר והרגשתי שהארי בין הזרועות שלי,חייכתי חיוך ענק והבטן שלי התחילה להתהפך בחוזקה,פתחתי את העיניים וראיתי שאנחנו שונים מאיך שנרדמנו,היד שלי עטפה את האגן שלו והראש שלי היה על הכתף שלו,הרגליים שלי היו משולבות אחת בין השנייה,בין שתי הרגליים שלו הרגל שלי נדחפה,זה היה נראה חלומי לשנייה,ההורים שלי לא העירו אותי לכנסייה,מצד אחד זה מעציב אותי קצת אבל מצד שני אם הם היו מעירים אותי לא הייתי נרדם ככה עם הארי,ועל זה אני בוודאות לא מתחרט.
אני לא רוצה להעיר את הארי,הוא נראה כל כך שליו שהוא ככה,אז הידקתי את האחיזה שלי בו,קירבתי אותו עוד טיפה עליי והרגשתי את האודם עולה לי ללחיים,כמה שניות לאחר שהידקתי את האחיזה שלי הוא העלה את היד שלו והניח אותה על הגב היד שלי,חפן אותה עם כל כף היד שלו,זה מחרפן אותי,המגע שלו משגע אותי,המגע שלו כל כך רך ונעים,מרגיש כיאלו אני נוגע במרשמלו,הרגשתי רגוע ממש למען האמת,הוא כיאלו העלים את כל הבעיות שלי,לא דאגתי יותר לכלום,לא הייתי לחוץ מההורים שלי,לא הרגשתי טראומה שתוקפת אותי,הוא לוקח את כל הבעיות שלי עם המגע שלו,אני יודע שאני לא אמור להרגיש ככה לידיד,אבל אני כבר לא יודע מה לעשות עם הארי,זו לא ידידות בוודאות.
...
נשארתי ער ורק עצמתי עיניים,לא נרדמתי.
הקשבתי לנשימות שלו,הרגשתי איך הבטן שלו עולה ויורדת,הוא הוציא נשימות רכות ורגועות,שיחקתי בקלילות עם האגודל שלי בכף היד שלו,ציירתי עיגולים.
הרחתי חזק את הבושם המשכר שלו,אפילו אחרי יום ארוך כל כך הוא מריח מדהים,המחשבה שהריח הזה ידבק לי למצעים מרגשת אותי,זה אומר שאפילו אם הוא ילך עדיין חלק ממנו ישאר איתי,וזה הריח שלו.
הנחתי שהשעה כבר יחסית מאוחרת,נראה לי הגיע הזמן שאני אעיר את הארי, "הארי" לחשתי לו באוזן,הוא לא ענה, "הארי קום" הוא עדיין לא הגיב, "האז,הארולד,קום" אמרתי וראיתי שהוא מסתובב עליי עם חיוך,ואני בתגובה חייכתי אליו והפשלתי את המבט שלי, "בוקר טוב בו-באר" אמרת אמר ופתח עיניים,הרמתי את המבט עליו והנחתי עד היד שלי על הלחי שלו,מלטף בעדינות,היד שלי כל כך קטנה בניגוד לפנים שלו,אני לא מכסה אפילו רבע מהן,ציירתי עליו עיגולים עם האגודל שלי,הוא פשוט יפיפה,כמו אל יווני.
הוא עצם עיניים,הוא נראה רגוע ושליו ומגע שלי,זה שימח אותי לראות שאני משפיע עליו בדיוק כמו שהוא משפיע עליי,זה הדדי בינינו.
הוא פתח שוב עיניים וחרר אנחה רגוע,הוא הסתכל עליי ואני רק חייכתי, "השיער שלך חמוד ככה" אמרתי לו והעברתי את היד שלי בתוך ערימת התלתלים הארוכים שהייתה לו,השיער שלו כל כך רך,כמו משי,זה היה כל כך נעים להעביר בה את היד שלי,הוא חייך חיוך שחשף את הגומה שלו,אני רוצה לדקור את הגומה החמודה הזאת,היא נראית כל כך נעימה ומושלמת,בדיוק כמוהו.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
רומנטיקה"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי