we made it-Part 38

492 53 96
                                    

הערות כותבת-סליחה שהפרק לא עלה אתמול!!!,חזרתי מהצפון ממש מאוחר והייתי כל כך עייפה ולא  הספקתי להעלות אותו.

מקווה שתהנו!!!

אל תשכחו להגיב ולהצביעעעע💚💙


נק׳ מבט הארי-

״אני אוהב אותך״ הוא אמר

שלוש מילים שכל כך חיכיתי לשמוע,שלוש מילים שהאירו את כל עולמי,שלוש מילים שגרמו ללב שלי לעצור,שלוש מילים שאומרות כל כך הרבה.

הרגשתי שהלב שלי פועם כל כך מהר,אני כמעט בטוח שהוא שומע אותו.

״א-א-אני״ התחלתי וגמגמתי,אני יודע שאני מרגיש כמוהו,ואני כל כך רוצה להגיד את זה גם, ״אתה לא חייב לענות כלום אני רק רציתי שתדע-״ הוא אמר ואני קטעתי אותו בנשיקה.

בחיים לא הרגשתי ככה שנישקתי אותו,זו הייתה נשיקה מלאה ברגש,נשיקה מדהימה.פאק אני כל כך אוהב אותו.

הבטן שלי התהפכה כל כך חזק,תפסתי אותו חזק מהמותניים והצמדתי אליי כמה שאני יכול,הוא שלי ורק שלי.

העלתי את הידיים שלי על הפנים שלו,ניתקתי את הנשיקה ורק הצמדתי את המצח שלי לשלו.

לא אמרתי מילה,שנינו נשמנו בכבדות,פתחתי את העיניים לראות את הנער היפה שיושב מולי,הנער הכי יפה בעולם הזה,שאף אחד לא יתקרב לרמה שלו, הנער שגורם לי לאבד את כל העשתונות וההגיון, מוציא בי צדדים שלא ידעתי שקיימים.

לפני ששמתי לב הוא חשף את העיניים הכחולות היפות שלו,הרגשתי מסוחרר לרגע,העיניים האלה שמרוקנות ממני כל טיפה של היגיון.

״אני אוהב אותך״ אמרתי וראיתי שהאישונים שלו מתרחבים,השלוש מילים האלה מרגישות לא מספיק כדי לתאר את האהבה שלי אליו.

״אני אוהב אותך כל כך,אתה לא יכול לדמיין בכלל״ אמרתי והצמדתי בין השפתיים שלנו לעוד נשיקה זריזה, ״כל כך פחדתי שזה חד צדדי״ הוא אמר ואני התחלתי לצחוק,רק העובדה שהוא חשב שזה חד צדדי מצחיקה אותי, ״בחיים לא אהבתי מישהו כמו שאני אוהב אותך״ לחשתי לו וראיתי שהוא מחייך. החיוך שלו כל כך יפה.

הצמדתי בין השפתיים שלנו לעוד נשיקה מסחררת חושים,לעוד נשיקה שתיקח אותי לעולם אחר,לעוד נשיקה עם הנער המדהים שלי.

״אתה שלי,ואני לא מוכן לתת אותך לאף אחד אחר״ אמרתי לו והוא חייך ונישק אותי.

ניתקנו את הנשיקה,״עכשיו רק תצא מהארון ואנחנו נוכל לחיות חיים מדהימים ביחד״ אמרתי וחיבקתי אותו, ״כן...״ הוא אמר והרגשתי שאני נוגע בנקודה רגישה,אני פשוט כל כך שונא את זה שהוא מפחד לצאת מהארון,מצד אחד אני לא רוצה שהוא יפחד ככה מההורים שלו אבל מצד שני אני פשוט רוצה להיות איתו במערכת יחסים נורמלית,בלי להסתיר כלום,בלי להתגנב לבית שלו,בלי לחיות בפחד,פשוט בלי כלום. ״אני מבטיח שזה יקרה בקרוב״ הוא אמר וניתק את החיבוק ונישק נשיקה זריזה לשפתיים שלי,אחרי זה פשוט התכרבלנו מתחת לכוכבים.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now