*אותו יום,בבוקר*
נק' מבט לואי-
קמתי בהפתעה ופחד,מה אני עושה במיטה?
הסתכלתי סביב וראיתי שאני בחדר של הארי,חיוך קטן עלה לי על הפנים,הוא נתן לי להיכנס הביתה,ועוד לישון בחדר שלו.
התכוונתי לפתוח את הטלפון וראיתי שיש עליו פתק.
-אני יצאתי החוצה,אתה נרדמת אתמול על הדלת שלי אז הכנסתי אותך פנימה והנחתי אותך בחדר שלי,אני לא יודע מתי אתה צריך לקום אבל אני יודע שיש לך כנסייה אז תתארגן ותצא" היה כתוב בכתב היד הלא ברור של הארי.
חייכתי והנחתי את הפתק ליד הטלפון שלי,הרמתי את הטלפון ובדקתי אם שלחו לי הודעות,שום דבר מאמא ואבא,או לוטי,או דיזי ופיבי,בקיצור,לאף אחד לא אכפת שאני לא שם.
נשמתי נשימה עמוקה ויצאתי מהחדר שלו,הלכתי לשירותים.
חיפשתי את המברשת שיניים שלי בין כל מברשות השיניים שהיו שם,זה מוזר שהם שני אנשים בבית ויש כל כך הרבה מברשות שיניים,זכרתי שישנתי פה פעם אחת הארי נתן לי מברשת שיניים אומר שמעכשיו היא שלי,היא כחולה כזאת.
חיפשתי קצת ומצאתי אותה במיכל נפרד,שבמיכל הייתה עוד מברשת חוץ משלי,מברשת ירוקה.
שלקחתי את המברשת הכחולה נגעתי קצת בירוקה והיא הייתה לחה,אני מניח שזאת המברשת שיניים הנוכחית של הארי.
התחלתי לצחצח שיניים.
יצאתי מהשירותים והרחתי ריח מדהים של פנקייקים,הלכתי לכיוון החדר של הארי כדי לרדת במדרגות.
עמדתי מול המדרגות וראיתי את הארי,הוא הסתובב לכיוון החדר והמבטים שלנו נפגשו,הלב שלי האיץ מרוב אושר,ירדה לי דמעה אחת מעין ימין,רצתי במורד המדרגות לחבק אותו.
לא התאפקתי,ישר שהגעתי למדרגה האחרונה קפצתי אליו וחיבקתי אותו כל כך חזק.
הייתי זקוק למגע החם והמגן שלו.
חיבקתי אותו בנואשות,בחולשה,בכאב.
הראש שלי היה צמוד לחזה שלו ושמעתי שפעימות הלב שלו מהירות כמו שלי,ידעתי שהוא גם שמח לראות אותי.
אני חייב להגיד לו,אני צריך לספר לו הכל,אני עשיתי את זה בשבילו,לא יכולתי לשאת את המחשבה שאני אאבד אותו,זה הכל בשבילו.
הרגשתי לחוץ כל כך,כיאלו אני צריך לצאת שוב מהארון,לא ידעתי אם הוא עדיין ירצה אותו,או שהוא בכלל לא סובל אותי כי עשיתי דרמות,יכול להיות שזה בכלל לא יעניין אותו שיצאתי מהארון,אבל אני לא אדע עד שאני לא אגיד "עשיתי את זה" מלמלתי חלש בזמן שהראש שלי קבור בחזה שלו.
הוא לא הגיב וזה הכניס אותי לפאניקה,אולי הוא שונא אותי עכשיו,אולי הוא לא רוצה שאני אהיה פה והכל מרחמים,בבקשה שרק יגיד משהו.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
רומנטיקה"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי