we made it-Part 36

529 50 84
                                    

הערות כותבת-רק רציתי להגיד תודה ענקית על כל התגובות וההצבעות שלכם\ן, אתם\ן מדהימים\ות.

אל תשכחו להצביע ולהגיב💚💙

נק' מבט הארי-

קמתי בבוקר,מה שהתגלה יותר מאוחר כהשעה 12 בצהריים,מיששתי קצת את המיטה וגיליתי שהיא ריקה,שוב.

שפשפתי עיניים ופלטתי אנחה כבדה,אני שונא לקום שלואי לא פה,אני מת שהוא יצא כבר בפני ההורים שלו,אולי אז דברים יסתדרו.

קמתי מהמיטה לכיוון האמבטיה,אני בלי חולצה ועם מכנס קצר.

אני יודע שאין אף אחד בבית כרגע אז אני מרשה לעצמי ללכת לצחצח שיניים וכל זה,אבל אני לא יוצא הרבה מהחדר של לואי,אני אוהב את הריח שלו,יש לו ריח כמו של לואי.

אחרי ששטפתי פנים וצחצחתי שיניים יצאתי חזרה לכיוון החדר שלו בראש מורכן,כל כך נבהלתי ששמעתי צעקה.

הלב שלי קפץ במקום,הרמתי את הראש וראיתי את אחות של לואי,לוטי אם אני לא טועה. "אומייגאד,אומייגאד אומייגאד!!" היא צעקה, "שששש" סימנתי לה עם האצבע על הפה שלי,אין לי כוח להתמודד עם ילדות עכשיו, "מה?" שאלתי והיא רק נראתה מרוגשת,גלגלתי עיניים והתכוננתי להיכנס לחדר של לואי, "לא לא חכה!!" היא צעקה ואני הסתובבתי, "מה את רוצה?" שאלתי ולא הייתה לי סבלנות, "בוא תקשיב לי טוב,אני אחותו הגדולה של לואי,אני צריכה לדעת שהוא מסתובב עם מישהו נכון" היא אמרה בקול מאיים בזמן שאני נכנסתי לחדר והתיישבתי על המיטה.

עשיתי גולגול מגומייה שמצאתי באמבטיה, "מה את רוצה לדעת?" שאלתי ושלבתי ידיים, "מאיפה אתה?תמיד חיית בדונקסטר?" היא שאלה ולקחה כיסא.

"נולדתי בהולמס צ'אפל,עברתי לכאן בערך בגיל 15 עם אמא שלי והבעל החדש שלה" אמרתי ורק הדיבורים על האפס הזה העלו בי עצבים,קימטתי את היד לאגרוף אבל מהר נרגעתי.

"עבודה יש לך?" היא שאלה,היא יודעת כבר שעבדתי במאפיה הזאת, "עבדתי במאפייה בשכונה,התפטרתי כבר" אמרתי עם מעט חיוך וגאווה,לא מתגעגע למקום הזה אפילו טיפה, "למה?" היא שאלה, "אני רוצה לעבור לגור לבד,לצאת מהבית של ההורים" אמרתי והסברתי לה, "בן כמה אתה?" היא שאלה,זה דווקא חמוד שהיא דואגת ללואי ככה, "בן 21,בפברואר 22" אמרתי והיא נראתה קצת רגועה,כנראה פחדה שאני הרבה יותר גדול מלואי, "ומה אתה חושב על לואי?" היא שאלה ואני חייכתי,אני מניח שאני יכול לדבר קצת על לואי, "הוא מדהים,הוא תמיד משמח אותי,אני מרגיש כל כך טוב שאני איתו,הוא פשוט גורם לי לרצות להיות בן אדם מדהים" אמרתי והסמקתי, "היית במערכות יחסים לפניו?" היא שאלה מהר ואני פערתי עיניים,למה היא כזאת פולשנית, "אני ממש לא עונה לך על זה" אמרתי ושילבתי ידיים,הסטתי את הראש, "כדאי לך לענות אחרת אני מפרידה ביניכם,ותאמין לי שזה פשוט" היא אמרה בקול קר ואדיש,היא יותר מפחידה ממש זכרתי,הסתכלתי לה בעיניים,עיניים שדומות לשל לואי אבל של לואי יותר יפות,שלו מלאות בחום,אהבה ותמימות,שלה פשוט כחולות, "טוב,לא הייתי במערכת יחסים,בעיקר אממ... שכבתי עם אנשים בלי משמעות.." אמרתי בהיסוס וגירדתי בעורף,אני לא מת לדבר על העבר שלי,עכשיו שיש לי את לואי אני קצת מתבייש לו ואני לא מאמין שאמרתי את זה הרגע לאחותו.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now