we made it-Part 23

507 49 50
                                    

נק' מבט לואי-

הגענו לבית שלו,הוא היה ריק, "הארי איפה ההורים שלך?" שאלתי אותו,היד שלו עדיין הייתה על הכתפיים שלי, "אמא שלי כנראה עובדת" הוא אמר,הוא פשוט שכח להזכיר איפה אבא שלו? או שזה בכוונה,אולי האבא מחוץ לתמונה או שקרה לו משהו, "ואבא שלך?" שאלתי והוא שתק, "הארי איפה אבא שלך?" שאלתי ועצרתי אותו במדרגה הראשונה,הסתכלתי עליו,האישונים שלו היו רחבים ובקושי ראו את הצבע הירוק של העיניים שלו, "א-אני לא יודע" הוא אמר והשפיל את המבט שלו, "מה זאת אומרת את לא יודע?" שאלתי ונחתי יד על הכתף שלו וליטפתי אותה בעדינות עם האגודל, "אפשר לא לדבר על זה?" הוא אמר ושיפשף את העיניים שלו, "ברור,הכל בסדר" אמרתי לו ומשכתי אותו למעלה,הוא כיוון אותי לחדר הראשון, "תיכנס לפה,אני נכנס להתקלח" הוא אמר לי ואני חייכתי,אני אפילו לא יודע למה חייכתי אני פשוט לא שלטתי בזה.

עבר קצת זמן אבל הארי נכנס לחדר שהייתה לו מגבת כרוכה סביב המותניים ומגבת מלופפת סביב השיער שלו,התחלתי לצחוק עליו.

"מה?" הוא שאל,היה לי קשה לשמור את זה בפנים, "אתה נראה מצחיק ככה" אמרתי לו וניסיתי חזק לשמור את הצחוק שלי בפנים, "איך ככה?" הוא שאל והתקרב אליי,הלב שלי התחיל לפעום מהר, "עם המגבת" אמרתי והצבעתי על המגבת סביב הראש שלו והתחלתי לצחוק שוב, "אני צריך שהשיער שלי יתייבש איכשהו" הוא אמר ופרס את הידיים שלו לצדדים והסתובב לארון שלו והוציא בוקסר,במיידיות הוא הוריד את המגבת, "הארי!!!" צעקתי וכיסיתי עיניים כדי לא לראות כלום,הוא כזה גס רוח לפעמים,אני יכול להשתגע מזה, "מה?" הוא שאל בטיפשות,ולא שמעתי אותו שם את הבוקסר, "הארי תתלבש!!" צעקתי לו,הוא לא זז,גיחכתי קצת,הסיטואציה הצחיקה אותי,הוא עושה את כל כדי לעצבן אותי.

"אני לא רואה בזה בעיה,אולי אני אלך לישון ככה" הוא אמר שמעתי את הקול שלו מתחזק,הנחתי שהוא מתקרב אליי,הלב שלי פעם מהמחשבה שהארי כל כך קרוב אליי,זה שיגע אותי.הבטן שלי התהפכה והרגשתי דקירות בחזה.

"הארי" אמרתי לא ללא טון, "טוב בסדר" הוא אמר והתרחק ממני, "אתה יכול לפתוח עיניים" הוא אמר ושחרר אנחה,קצת פחדתי אבל פתחתי עיניים באיטיות,ירדה לי אבן מהלב שראיתי שהוא עם בוקסר,הלב שלי פעם מהר שהוא היה רק עם בוקסר,הוא נראה כל כך טוב,לא ידעתי אם להגיד לו משהו או לא,אני מרגיש ששיגעתי אותו מספיק היום בים,אני לא אגיד לו כלום.

"איפה אני ישן,באיזה חדר?" שאלתי אותו בזמן שהוא נכנס למיטה, "בחדר הזה" הוא אמר וחייך, "אתה מתכוון להביא לי מזרון או משהו לישון איתו?" שאלתי אותו,זה חדר יחסית גדול ויש מקום לעוד מזרון על הרצפה, "את לא רציני,אתה ישן איתי אידיוט" הוא אמר והעיף ממנו את השמיכה וסימן לי לבוא, "הארי לא לא אני לא מסוגל,וגם הבגדים שלי,הייתי איתם כל היום ובטח יש להם ריח מזעזע-"

"אז הנה לך ארון,קח מה שאתה רוצה ותבוא כבר" הוא הצביע וחייך,התלהבתי מהחוצפנות שלו,אני לא רגיל לדבר כזה,אם אני הייתי מדבר ככה אמא שלי הייתה מעיפה אותי מהבית ממזמן,חוץ מזה שאין לי אומץ לדבר ככה.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now