*הפרק הבא מכיל תכניים מיניים,הקריאה על אחריותכם\ן בלבד*
נק׳ מבט לואי-
הארי ואני נכנסנו הביתה שלובי ידיים וישר הלכנו לסלון ביחד ונפלנו על הספה.
אני שכבתי על הספה והארי בעדינות נשכב מעליי והניח את ראשו על החזה שלי ואת הידיים שלו עטף סביבי.
בזמן האחרון אני נהיה הרבה יותר דומיננטי ואני שם לב שהארי נהנה מזה,כנראה נמאס לו להיות החזק במערכת היחסים.
עטפתי את היד שלי סביב הכתפיים שלו וליטפתי אותו בעדינות.
בגלל שהייתי לבוש בגופייה יכולתי להרגיש את הנשימות החמות שלו שמשתחררות לי על החזה,זה הרגיע אותי.
ראינו ביחד טלוויזיה ומידי פעם הגנבתי נשיקה למצח שלו ושמחתי לראות איך הוא מחייך ונרגש שאני עושה את זה.
"אני קם להתקלח" הארי הודיע והתרומם ממני,התכוונתי לנשק את השפתיים שלו אבל מיד התחרטתי,נזכרתי מה קרה בפעם האחרונה שניסיתי לעשות צעד.
הוא התחיל ללכת לכיוון המקלחת ואני בהיתי בגוף שלו,מוקסם מהיופי.
...
עשרים דקות עברו והחלטתי להתקלח גם כן,בכל זאת היינו שם בחול ואני מרגיש מלוכלך ממש,אולי זה גם ישטוף לי את כל המחשבות הלא נאותות שהיו לי היום.
קמתי מהספה והלכתי באיטיות לכיוון המקלחת.
בדיוק שהתכוונתי לפתוח את הדלת הידית ירדה למטה והדלת נפתחה מהר והקפיצה אותי.
"אתה נכנס להתקלח?" הארי שאל ואני הנהנתי.
לא הצלחתי להתרכז בשום דבר,הארי עמד מולי בלי חולצה,עטוף במגבת.
השיער שלו היה רטוב והוא טפטף קצת על הפנים שלו,כל הגוף שלו היה רטוב וזוהר מהמקלחת.
הרגשתי את התאווה שזורמת לי בעורקים,כולי רוצה אותו.
הרגשתי את הג'ינס שלי מתהדק בשניות,נשכתי את השפתיים שלי ובחנתי את כל הגוף של הארי.
"אתה נכנס?" הוא שאל והעיר אותי מהמחשבות האלה,הנהנתי מהר וסגרתי אחריי את הדלת,נושם בחוזקה.
הרגשתי את הדם בוער לי בכל הגוף,בעיקר באזור המפשעה,אני משתגע.
אף פעם לא הייתי כל כך רעב למשהו כמו שאני רעב עכשיו להארי.
הורדתי את הבגדים שלי ומהר נכנסתי להתקלח,מתעלם לגמרי מהזקפה שלי שלא יורדת.
פתחתי את הזרם ונתתי למים הקרים לגלוש עליי ולהרגיע אותי,זה לא עזר בכלל.
ניסיתי לחשוב מה לעשות כדי להפסיק את זה ונזכרתי במשהו שליאם אמר לי.
"מה אתה עושה כשמשעמם לך?" הוא שאל אותי.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romans"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי