we made it-Part 74

477 42 63
                                    

*פרק זה מכיל תכנים מיניים,הקריאה על אחריותכם\ן בלבד*





נק' מבט הארי-

"הכל אצלך?" לואי שאל אותי בפעם המיליון,השעה הייתה 6:00 בבוקר ואני הייתי גמור מעייפות,בקושי הספקתי לישון בלילה.

לואי התרוצץ בבית בלחץ בשביל לוודא שלא שכח שום דבר,הוא הלך סביבי במעגלים ואני גלגלתי עיניים וצחקתי.

"לואי תירגע,יש הכל" אמרתי והוא לא הסכים להירגע,הוא התחיל מלמל כל מיני מילים ולא הבנתי מילה ממה שהוא אומר.

הוא הגיע מולי ותפסתי את הכתפיים שלו וגרמתי לו לעצור במקום, "מה האר-"

"הוא אמר ולא הספיק להשלים את המשפט שלו לפני שתקפתי את השפתיים שלו בנשיקה עמוקה.

הוא התרומם על קצות האצבעות שלו והצמיד את היד שלו אל הצוואר שלי,זה גרם לבטן שלי להימתח בכאבים.

הרגשתי שאני לוקח לו את האוויר מהריאות,משאיר אותו חסר נשימה,כמו שהוא משאיר אותי.

לאט לאט התנתקתי ממנו,הוא נשען עם המצח שלו על שלי ורק נשמנו אחד את השני,הרגשתי את הנשימות החמות והכבדות שלו על השפתיים שלי וזה גרם לבטן שלי לעקצץ קצת.

"אנחנו מוכנים" אמרתי בלחישה והסתכלתי על הגבר היפה שעומד מולי.

בלי הכנה מוקדמת הוא פתח את עיניו וחשף את הכחול היפה והקסום הזה.

הרגשתי את הנשימה נעתקת מגרוני,הוא כל כך יפה,ואני לא מאמין שהוא רק שלי.

בלי לומר מילה הוא לקח את היד שלי ויצאנו ביחד מהדירה,כל אחד אוחז בידיו מזוודה ועל גבינו שני תיקים.

לקחנו מונית לשדה התעופה,הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה 6:15 והטיסה שלנו ב7:00,דאגתי שלא נגיע בזמן.

שילמנו לנהג הנחמד וצעדנו ביחד אל עבר שדה התעופה.

ככל שהתקרבנו יותר ויותר אל השערים הרגשתי את כאב הבטן שלי מתחזק,אני כל כך מתרגש לבלות שבוע ברומא עם לואי.

תמיד אמרתי שבעיניי החופשה הרומנטית המושלמת היא ברומא,אני לא מאמין שלואי אירגן את כל זה.

ישבתי בכיסא עם כל המזוודות וחיכיתי ללואי שיחזור עם הקפה,רקעתי ברגל וכססתי את הציפורן שלי,אני מרגיש כיאלו משהו גדול הולך לקרות שם.

"זה בשבילך" לואי אמר והעיר אותי מהמחשבות שלי והגיש לי כוס עם קפה חם,הוא חייך חיוך מתוק והתיישב לידי.

חייכתי אליו והתקרבתי להניח לו נשיקה עדינה על השפתיים.

לגמתי מהקפה והוא היה טעים באופן מפתיע.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now