we made it-Part 72

479 43 65
                                    

נק' מבט הארי-

קמתי בבוקר והרגשתי רוח קרירה מטיחה בגבי,הסתובבתי לצד השני של המיטה עם עיניים חצי פקוחות והופתעתי לגלות שלואי לא נמצא לידי.

הרמתי את הטלפון שלי ושמעתי פתק נופל על הרצפה.

בעייפות שלחתי את היד שלי אל הרצפה והרמתי את הפתק,מיד זיהיתי את כתב היד המסורבל של לואי.

-יצאתי לעשות סידורים,אחזור בערך ב 2:00 בצהריים- היה רשום על הפתק,בצד היו מצויירים שני לבבות,אחד ירוק ואחד כחול.

חייכתי והנחתי את הפתק במגירה שבשידה שלי.

לקחתי את הטלפון והסתכלתי על השעה, 1:30 בצהריים,מה שאומר שאני לא אהיה הרבה זמן לבד עד שלואי יחזור הביתה ונוכל לצאת לבלות ביחד או משהו בסגנון,לחגוג את הניצחון על המשפט.

אחרי שסיימתי את כל הסידורים של הבוקר יצאתי לסלון והכנתי לי כוס קפה כמו כל יום.

לקחתי איתי את הקפה והנחתי אותו על השולחן ובטלוויזיה הפעלתי פרק של הסדרה האהובה עליי 'איך פגשתי את אמא'.

מעניין מה לואי הלך לעשות,הוא אף פעם לא כזה מסתורי לגבי הסידורים שלו.

הפרק נגמר ושמעתי את המנעול מסתובב ומיד לאחר מכן את הדלת נפתחת.

התרגשתי וקפצתי מהספה.

"לואי!!" צעקתי וחיבקתי אותו חיבוק ענקי, "אם זאת קבלת הפנים שאני אקבל אני אצא מהבית כל יום" הוא אמר וצחק ואני ניתקתי את החיבוק, "שלא תעז לעשות את זה" אמרתי והוא צחק עליי,אני אוהב את הצחוק שלו,צחוק כל כך טהור ועדין.

"אתה כל כך תלותי" הוא אמר וגלגל עיניים,הוא עקף אותי לכיוון המטבח ואני הלכתי אחריו,הלב שלי התחמם שראיתי את החיוך שמרוח לו על הפנים, "לא נראה שיש לך תלונות" אמרתי והוא משך בכתפיו,"כך חשבתי" אמרתי והוא הרתיח מים בשבי להכין תה.

"אני רוצה שנצא היום למסעדה עם כל החברים" אמרתי כעובדה והוא הסתובב אליי, "לכבוד מה?" הוא שאל ושפך את המים הרותחים לתוך כוס שהיה בה תיון, "המשפט" אמרתי כמובן מאליו, "אה נכון" הוא אמר כיאלו זה היה עוד פרט שולי בחיים שלנו,אני לפעמים לא יכול להבין את הגבר הזה.

"תתקשר לליאם ותזמין אותו ואת זאין ואני אתקשר לנייל ונזמין את כולם לארוחה" אמרתי ולואי הנהן,הוא לקח את כוס התה שלו והתיישב בסלון,הוא מתנהג מוזר.

"הכל בסדר?" שאלתי והתיישבתי לידו בישיבה מזרחית,הוא הנהן מהר וזה גרם לי לחשוד יותר, "למה?" הוא שאל.

"אתה...שקט" אמרתי באופן מרמז,הוא הבן אדם הכי אנרגטי והיפראקטיבי שאני מכיר,אין מצב שהוא כל כך שקט בלי שום סיבה.

"הכל בסדר הארי,תנשום" הוא אמר והניח את היד שלו על הירך שלי והחטיף לי מבט לפני שחזר להסתכל על הטלוויזיה.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now