נק' מבט לואי-
"לואי קום אנחנו נאחר" שמעתי את אמא צועקת אבל התעלמתי ממנה בהתחלה,התכרבלתי עוד קצת בין הידיים שעוטפות אותי,הרגשתי כל כך חם ונעים.
"אוי" נבהלתי וקמתי מהר מהידיים של הארי והערתי אותו על הדרך, "לו מה קרה,תחזור" הוא אמר בקול עייף ועמוק,אני חייכתי חיוך ענק והלחיים שלי האדימו.
"אני מצטער האז,אני חייב ללכת לכנסייה" אמרתי ונשקתי לראש שלו,הוא חייך חיוך שגרם לי לחייך, "אל תלך" הוא אמר ומשך ביד שלי בזמן שקמתי,לפעמים הוא כל כך תלותי.
"הארי אני חייב,אתה יכול להישאר לישון פה וללכת לפני שאני חוזר, העיקר שההורים שלי לא יראו אותך" אמרתי לו וליטפתי את הפנים שלי,הוא פתח את העיניים שלו,פרפרים תקפו את הבטן שלי בחוזקה,התגעגעתי למראה שלהן,לא ראיתי אותן 8 שעות אבל כבר התגעגעתי.
"אוף" הוא אמר והשפיל את המבט שלו, "אולי היום תבוא אליי אחרי הכנסייה?"
"אחותי נמצאת בעיר והיא תשמח להכיר אותך,היא בדיוק חזרה מהקולג' לשבוע" הוא אמר וחייך, "אממ אני לא בטוח שההורים שלי יסכימו לי לצאת ישר אחרי הכנסייה,אולי בערב" אמרתי והוא התאכזב קצת
"אני מצטער" אמרתי והתקרבתי אליו עוד טיפה, "אין לך על מה,זה ההורים שלך שהם חא-"
"לא משנה" הוא אמר וחייך ואני התחלתי לצחוק,רואים את המאמץ שהוא עושה כדי לשמור על השפה שלו בשבילי,הוא מושלם פשוט.
"אתה יודע גם לי יש אחות בקולג'" אמרתי בזמן שקשרתי שרוכים, "איך קוראים לה?" הוא שאל אותי,הקול שלו עדיין היה עמוק וצרוד וזה גרם לבטן שלי להתהפך.
"פליסיטי,אבל אנחנו קוראים לה פיזי בקיצור,אני מתגעגע אליה,לא ראיתי או שמעתי ממנה כבר מעל חצי שנה" אמרתי ותקף אותי עצב,אני כל כך מתגעגע לפיזי.
"לואי אנחנו נאחר בו כבר!!" היו דפיקות חזקות על הדלת, "לוטי אני מגיע,שנייה!!" צעקתי מעבר לדלת והארי התחיל לצחוק, "ככה אתה קם כל בוקר?" הוא שאל וצחק, "רק בימים של כנסייה,תמיד לוקח לי הכי הרבה זמן להתארגן" הסברתי לו והוא התחיל לצחוק, "מה?" שאלתי ולא הבנתי למה הוא צוחק ככה.
"ואז אתה בשוק שאנשים לא יודעים שאתה גיי" הוא צחק, "הארי תסתום,אל תצעק את זה" אמרתי לו בלחש כועס, "מה קרה למה לא להגיד את זה" הוא אמר בזלזול.
"אני אהה- אני ע-עוד ל-לא יצאתי בפני ההורים שלי" אמרתי והשפלתי מבט,גירדתי בעורף שלי מהבושה,עכשיו הוא בטוח שאני פחדן והוא בוודאות שונא אותי,למה שהוא ירצה להיות עם מישהו שעוד בארון,הרגשתי שהעיניים שלי שורפות והרגשתי שדמעות עלו לעיניים שלי ואחת זלגה על במיטה.
"לא לא אל תבכה לו,זה בסדר" הוא אמרה וקם לחבק אותי,הרגשתי כל כך בטוח בין הזרועות שלו,אני לא יודע להסביר איך הוא עושה את הדבר הזה אבל תמיד איתו אני מרגיש בטוח יותר.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romance"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי