we made it-Part 22

544 51 86
                                    

נק' מבט לואי-

הארי רשם לי שהוא יבוא לקחת אותי לחוף בארבע,אני מרגיש כל כך לחוץ,השעה רק שתיים וחצי אבל אני חייב להתארגן כבר

ואסור שההורים שלי ידעו שאני הולך עם הארי לים,הם יצלבו אותי,יגרשו אותי מהבית,הם לא יסלחו לי לעולם.

התחלתי להוציא את תכולת הארון שלי על המיטה,בגד אחרי בגד אני זורק מהארון,זה לבן מידי,זה אפרורי ומוזר,זה קטן עליי,זה יושב עליי מוזר.אני לא אוהב שום דבר.

לאט לאט כל הבגדים שלי היו על המיטה,לא יכולתי למצוא בגד שאני אוהב,אני צריך משהו שיהיה מספיק טוב להארי.

ראיתי שהשעה ארבע מתקרבת,אני עדיין לא בחרתי שום דבר ללבוש,אני כל כך לחוץ ואני מתנהג כמו נערה מתבגרת לפני דייט.

זה לא דייט,זו פגישה נחמדה בין חברים,תמימה לחלוטין,שני חברים שלא יעשו שום דבר שיפר את הדת.

אני כל כך שמח שליאם קיבל אותי,זה ממש חשוב לי,לא ידעתי שזה יהיה כל כך חשוב לי אבל זה מעסיק אותי כבר דיי הרבה זמן,זה נחמד לי לחשוב שהוא עדיין אוהב אותי למרות שאני עובר על חוק ענק בדת.

לקחתי חולצה כחולה בהירה'מכנס טרנינג אפור,וכובע גרב אפור,זה נכון שאנחנו הולכים לים אבל אני לא מתכוון לחשוף את עצמי,חוץ מזה דיי קריר בחוץ,עכשיו נובמבר.

אמרתי לאמא שלי שאני חוזר לליאם ושאני רק חזרתי לקחת ספרים כדי ללמוד,ליאם שנה מעליי אז לפעמים אני משתמש בו כמורה פרטי כך שהתירוץ הזה היה טוב.

התיישבתי על המיטה כדי לקשור את השרוכים של הוואנס הלבנים שלי והרגשתי שקע במיטה,הלב שלי קפץ מבהלה, לקחתי מהר את הדבר הראשון שראיתי והחזקתי את זה בידיים,מוכן לתקוף.

הסתובבתי וראיתי את הארי,הלב שלי נרגע,אבל נבהלתי שוב שראיתי שדלת החדר שלי פתוחה. "הארי מה אתה עושה פה,הדלת שלי פתוחה מישהו יראה אותך" אמרתי לו ומהר קמתי לסגור את הדלת. "תירגע לו,באתי לקחת אותך." הוא אמר וחייך, "ומה התכוונת לעשות עם העט הזה,לקשקש עליי למוות?" הוא התחיל לצחוק, "תירגע,אני חשבתי שפורצים לי לחדר ונבהלתי,זה הדבר הראשון שראיתי" אמרתי לו וקירבתי את העט לפנים שלו בשביל לקשקש עליו אבל הוא התרחק ממני והתחיל לצחוק.

הצחוק שלו כל כך יפה,כמו הרמוניה בפילרמונית,צחוק מעט מלכותי,צחוק שיכול לגרום לכל אחד להיות שמח.

"רגע זה מה שאתה לובש?" הוא שאל,הרגשתי שהלב שלי נפל,הוא לא אוהב את איך שאני לבוש,אני אכזבה."מה הבעיה באיך שאני לבוש?" שאלתי ומשכתי את החולצה שלי למטה קצת, "או לא לא ,אין בעיה בו-באר,אתה נראה נהדר,אבל...אתה זוכר שהולכים לים נכון?"

הוא שאל אותי,אני יודע שהולכים לים,ברור שאני יודע, "כן אני זוכר,אני לא מתכוון להיכנס למים גם ככה,וגם דיי קריר בחוץ" אמרתי לו והשפלתי מבט,גירדתי בעורף,לא ידעתי איך הוא יגיב לזה, "אוקי,אם אתה לא מתכוון להיכנס אולי אני אביא את הגלשן שלי ואתה תצפה בי גולש מהחוף?" הוא שאל בהתרגשות,הוא גם גולש?? יש משהו שהוא לא יכול לעשות?

We made it (L.S)Where stories live. Discover now