*אזהרת טריגר-בפרק הבא יהיה ניסיון אונס ופגיעה מינית,הקריאה על אחריותכם/ן*
נק מבט הארי-
קמתי בבוקר לצד לואי,לא רציתי לקום מהמיטה,משכתי אותו קרוב אליי וקברתי את הפנים שלי בשקע בין הצוואר לראש שלו,נתתי לריח שלו למלא את כל האף שלי,ריח של עוגת וניל עם שמץ של לימון ותפוז,הוא מריח כל כך טוב.
הבטן שלי התהפכה קצת וחייכתי.
עברה כמעט חצי שעה מאז שהתעוררתי,בזמן הזה נשארתי מכורבל עם לואי במיטה ופשוט חשבתי על כל מיני דברים,על ג'קסון ועל כל מה שעברתי איתו,על לואי ועל כל החוויות שלנו ביחד,על הטבעת הבטחה שלנו,שאני לא מסוגל להוריד מהיד שלי לא משנה מה,ואני כל הזמן תוהה לעצמי אם הטבעת הזאת תהפוך לטבעת נישואין יום אחד,אנחנו כמעט חצי שנה ביחד.
אני לא ממהר לשום מקום אבל אין ספק שאני אשמח לבלות את כל החיים שלי עם לואי,ונאמץ ילדים ביחד,והם יהיו מדהימים ואנחנו נאהב אותם כל כך,ולא נפסיק לאהוב אחד את השני לעולם.
החלטתי לקום מהמיטה והתחיל את היום שלי,עוד שעה וחצי בערך אני צריך להיות בסטודיו אז כדאי שאני אתארגן ואעיר את לואי,אני רוצה לאכול איתו ארוחת בוקר לפני שאני אלך לכל יום.
הלכתי לחדר מקלחת,לקחתי את המברשת הירוקה שלי שהייתה מונחת ליד המברשת הכחולה של לואי והתחלתי לצחצח שיניים.
אחרי שסיימתי לצחצח שיניים נכנסתי להתקלח מהר.
אחרי חמש דקות יצאתי מהמקלחת וכל החדר היה מלא אדים,כרכתי סביב המותניים שלי מגבת ויצאתי לחדר שלנו.
נכנסתי פנימה בשקט והלכתי לארון כדי לקחת בגדים,הורדתי ממני את המגבת ומהר שמתי בוקסר ומכנסי טרנינג אפורים שהיו מעט גדולים עליי,תמיד לואי לוקח לי אותם ואף פעם לא יוצא לי לשים אותם.
"נראה טוב" שמעתי מאחורי קול צרוד וקפצתי בבהלה,הסתובבתי למיטה וראיתי שלואי ער, "אידיוט" אמרתי וגלגלתי עיניים,התקרבתי למיטה והנחתי נשיקה עדינה על השפתיים של לואי,היה לו טעם מגעיל של בוקר אבל התעלמתי מזה.
"בוקר טוב חתיך" הוא אמר בקול צרוד שגרם לבטן שלי להתהפך חזק,הקול שלו כל כך מושך בבוקר.
"בוקר טוב בייב" אמרתי,לאחרונה אני מרגיש יותר בנוח להשתמש בכינוי 'בייב', אף פעם לא הגעתי לשלב כל כך מתקדם במערכת יחסים.
קמתי מהמיטה ולואי קם אחריי,אני המשכתי לסלון והוא פנה לחדר מקלחת.
בזמן שהוא מצחצח שיניים ומתארגן,אני הכנתי לי קפה ולו תה כמו שהוא אוהב,עם מעט חלב.
אחרי חמש דקות הוא יצא לסלון גם והשיער שלו היה רטוב והופץ ממנו ריח של מקלחת,איך הוא הספיק להתקלח כל כך מהר.
YOU ARE READING
We made it (L.S)
Romans"הצלחנו" "כן...הצלחנו" גמור!! סיפור זה כולל *אזהרת טריגר (אלימות פיזית,אונס) *תוכן מיני *ומלא מלא מלא מלא לארייייייייייי