we made it-Part 52

685 57 384
                                    

הערות כותבת-הפרק ממש ממש ארוך אבל כל כך שווה את זה עיחהלחרעךהךגהח

תהנווווו💙💚💙💚

אל תשכחו להגיב ולהצביעעע💙💚



*הפרק הבא מכיל תוכן גס,הקריאה על אחריותכן*

נק' מבט לואי-

"ואו לא היית לחוץ בכלל" אמרתי בסרקסטיות וגלגלתי עיניים להארי בזמן שהכנו אוכל, "באמת?" הוא שאל ואני חשבתי לעצמי מה עובר לו בראש, "לא מטומטם,אתה גמגמת והזעת כמו סוס יאור" אמרתי והוא עשה פניי נעלב, "הייתי בלחץ" הוא אמר ואני צחקתי והתקרבתי אליו,נצמדתי אליו וחיבקתי אותו,הוא עטף את הידיים שלו סביבי והראש שלי היה צמוד לחזה שלו, "היית מדהים,אני בטוח שאמא שלי אוהבת אותך,איך אפשר שלא" אמרתי והרגשתי שהוא נותן נשיקה לראש שלי, "עכשיו בוא נלך לקנות מזרון ועוד כמה דברים לחדר שלנו" אמרתי והדגשתי את המילה שלנו,שנינו כל כך מתרגשים שאנחנו גרים ביחד,היום בבוקר תלינו את השלט על הדלת,אני הצעתי לשים את הדגל הקטן בפינה והארי כמובן היה ממש בעד.

יצאנו החוצה יד ביד והתקדמנו לכיוון האופנוע של הארי, "רגע הארי" עצרתי אותו לפני שעלינו, "אתה לא חושב שעדיף שניקח את האוטו של אמא שלך,איך ניקח הכל באופנוע" אמרתי והוא חשב לרגע, "נבקש הובלה" הוא אמר והתכוון לשים את הקסדה שלו שוב ואני עצרתי אותו, "לא עדיף שנחסוך בכסף כמה שיותר,הובלה יכולה להיות יקרה" אמרתי והוא חשב שוב, "אתה צודק,נעבור אצל אמא שלי" הוא אמר ונשק לי ללחי.

הוא סגר את הקסדה שלי ונסענו לבית של אמא שלו.

...

"הארי המזרון נופל עליי!!!" צעקתי בזמן שהחזקתי את המזרון שהחליק מהגג וניסה למחוץ אותי,שמעתי את האיר צוחק חזק בזמן שהמזרון מוחץ אותי ואני מתאמץ להחזיק אותו, "הארי!!" צעקתי והוא עזר לי להרים את המזרון ולקשור אותו לגג שוב, "אתה לא אומר תודה?" הוא שאל ואני גלגלתי עיניים, "על מה תודה?!? נתת לי להימחץ מתחת למזרון איזה חמש דקות!!" צעקתי אליו והוא צחק, "זה היה מצחיק" הוא אמר, "אידיוט" אמרתי וגלגלתי עיניים,נכנסתי למכונית וחגרתי את עצמי.

הגענו לבית שלנו והתחלנו לפרוק את כל הדברים שקנינו.

קנינו מזרון,שידות לצד המיטה,ארון ועוד כל מיני שטויות כאלה כמו נרות וסבונים ומחזיק למברשות שיניים.

אחרי שהכל היה בתוך הבית הארי נסע להחזיר לאמא שלו את האוטו ואני בנתיים גררתי את המזרון לחדר כדי שהארי יבוא וישר ישים אותו על המיטה.

בזמן שחיכיתי להארי התחלתי להרכיב את השידות שקנינו,הן היו דיי פשוטות אז הספקתי להרכיב את שתיהן.

חיכיתי בסלון ובהיתי בטלוויזיה כבוייה כי לא מצאתי את השלט,שמעתי את הדלת נפתחת, "התוכניות הזאת מעניינת,לא ראיתי את הפרק של אתמול אז בלי ספוילרים" הוא אמר ואני צחקתי,הוא כל כך מטומטם לפעמים שזה מדהים.

We made it (L.S)Where stories live. Discover now